Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν

Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν

Ο δικύλινδρος κινητήρας-πρωταγωνιστής των 562κ.εκ. έχει αναθεωρηθεί στα σημεία ώστε να είναι απόλυτα συμβατός με τις Euro5+ προδιαγραφές, ενώ η απόδοση του παραμένει στα επίπεδα του Α2 διπλώματος, δηλαδή 47 ίπποι στις 7.000σαλ και μέγιστη ροπή 5,7 kg-m στις 5.250σαλ. Παρόλα αυτά, οι νέες εισαγωγές αέρα ενισχύουν τα επίπεδα θορύβου κατά το άνοιγμα του γκαζιού διατηρώντας τον χαρακτηριστικό ήχο του ΤΜΑΧ, ενώ η TiG συγκόλληση (όπως στο R1 και στο R6) μεταξύ εξαγωγής και εξάτμισης εξομαλύνει τη ροή των καυσαερίων για πιο γραμμική απόδοση. Ο νέος φυγοκεντρικός συμπλέκτης προσφέρει ομαλότερη και απρόσκοπτη λειτουργία όταν επιταχύνεις από στάση και σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο V-Belt κάνουν πιο εύκολη τη ζωή σου στην κίνηση. Το σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Y-CCT (Yamaha Chip Controlled Throttle) προσφέρει λεπτομερή έλεγχο του κινητήρα, ενώ φέρει αισθητήρα θέσης γκαζιού απευθείας στο γκριπ (APSG) για καλύτερη προσομοίωση αίσθησης της συμβατικής γκαζιέρας. Παράλληλα επιτρέπει τη χρήση ηλεκτρονικών βοηθημάτων όπως traction control για διατήρηση της πρόσφυσης σε ολισθηρό οδόστρωμα και cruise control για ξεκούραση του δεξιού καρπού σε ταχύτητες 50 χλμ./ώρα και άνω. Οι 2 χαρτογραφήσεις έχουν πλέον πιο σαφή χαρακτηριστικά διαφοροποίησης , με τον sport να παρέχει πλήρη ισχύ, ενώ στην επιλογή touring η απόκριση και η απόδοση εξομαλύνονται για γρηγορότερη εξοικείωση και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης.

Σελίδα 1Αποστολή Yamaha TMAX Tech Max 2025
Σελίδα 2Βελτιώνοντας την ήδη επιτυχημένη συνταγή
Σελίδα 3Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν
Σελίδα 4Πιστό στις αρχές του αλλά με νέο μούτρο
Σελίδα 5Tech Max, για να ταξιδεύεις πρώτη θέση
Σελίδα 6Κορυφαία ποιότητα στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
YAMAHA
TRIUMPH