Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
9 Φωτογραφίες »

Η adventure φιλοσοφία δε σταματά μόνο στην εμφάνιση, αλλά συνεχίζεται και στην εργονομία. Το φαρδύ και σχετικά ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, με το μεταλλικό καβαλέτο που παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα, φέρνει τα χέρια σε ξεκούραστη θέση. Τα γόνατα λυγίζουν όσο πρέπει, ενώ έχεις στη διάθεσή σου διπλές πλατφόρμες για να απλώσεις τα πόδια σε πιο ξεκούραστη θέση. Ο ενιαίος χώρος των 25 λίτρων κάτω από τη σέλα αποκαλύπτεται με το πάτημα ενός κουμπιού δίπλα στην κεντρική κλειδαριά. Εκεί θα χωρέσει οριακά ένα full face κράνος μικρού μεγέθους, αρκεί να μην έχει περίεργους αεραγωγούς και αεροτομές, ενώ περισσεύει αρκετός χώρος ακόμα για μικροαντικείμενα. Το ντουλαπάκι στην ποδιά έχει ένα ράφι στο οποίο μπορείς να βάζεις το κινητό σου και ταυτόχρονα να το φορτίζεις καθώς υπάρχει θύρα USB.      
Την ψηφιακή οθόνη που φροντίζει για την ενημέρωση του αναβάτη, την έχουμε συναντήσει ξανά στο Beverly και το Medley της Piaggio, όπου μας είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις. Στο SR GT διαφοροποιείται όμως, καθώς έχουμε λευκή γραμματοσειρά σε μαύρο φόντο παραμένοντας ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες. Την πληρότητα των ενδείξεων θα ζήλευαν  ακόμα και ακριβότερα μοντέλα, αφού διαθέτει, στροφόμετρο, ταχύμετρο, στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία ψυκτικού, ρολόι, ολικό και μερικό χιλιομετρητή, θερμοκρασία περιβάλλοντος, χιλιόμετρα αυτονομίας που απομένουν και ένδειξη service. Στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει και το σύστημα MIA που επιτρέπει τη σύνδεση του κινητού και τον εύκολο έλεγχο μουσικής, κλήσεων κλπ. με κουμπί στη δεξιά μεριά του τιμονιού.  

Σελίδα 1Aprilia SR GT 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
BEST BUY
APRILIA