Κινητήρας

Κινητήρας
3 Φωτογραφίες »

Ο τελευταίας τεχνολογίας, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας των 125 κυβικών ανήκει στην καταξιωμένη οικογένεια i-get του Piaggio Group. Αποδίδει 14,75 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 12 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ, που σημαίνει ότι βρίσκεται στο όριο του διπλώματος Α1. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας μετρήσαμε κατανάλωση μόλις 2,4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, οπότε σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 9 λίτρων η αυτονομία ξεπερνά τα εύκολα το φράγμα των 300 χιλιομέτρων. Στην επίτευξη αυτής της πολύ καλής επίδοσης συμβάλει και το σύστημα start – stop, που η Aprilia ονομάζει RISS (Regulator Inverter Start Stop System). Η μίζα εδράζεται απευθείας στον στρόφαλο για αμεσότητα κατά την εκκίνηση του κινητήρα και μειωμένο βάρος.

 

Σελίδα 1Aprilia SR GT 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
KOVE
PROION