Aprilia Tuareg 457: Την τσάκωσαν σε αγώνα
Δικύλινδρος κινητήρας 457cc με 55 ίππους
Καινούργια σχεδίαση, που φαίνεται παλιά
Η Aprilia στους αγώνες ράλι
Θα τη δούμε στην EICMA;
APRILIA: Black Friday με όφελος έως 2.000ε
Δικύλινδρος κινητήρας 457cc με 55 ίππους
Η νέα Aprilia Tuareg 457 συμμετέχει στις δοκιμές για το Africa Eco Race 2025 που λαμβάνουν χώρα στην Τυνησία, με την επίσημη ομάδα της Aprilia Guareschi Corse, η οποία κέρδισε πρόσφατα το πρωτάθλημα της κατηγορίας δικύλινδρων στο ιταλικό πρωτάθλημα motorally, καθώς και το Africa Eco Race 2024 με τον Cerutti στην Tuareg 660. Και σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της που έχουν καταχωρηθεί, φαίνεται πως θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική στην κατηγορία της. Διαθέτει τον νέο δικύλινδρο κινητήρα 457cc της RS, ο οποίος στην αγωνιστική του έκδοση φαίνεται να αποδίδει περίπου 55 ίππους στις 10.500 στροφές, σε σύγκριση με τους 47,6 ίππους της εργοστασιακής έκδοσης. Το βάρος της μοτοσυκλέτας διατηρείται κάτω από τα 160 κιλά, συμπεριλαμβανομένων βέβαια των έξτρα αγωνιστικών ντεποζίτων συνολικής χωρητικότητας 30 λίτρων, ενώ η τελική της ταχύτητα ξεπερνά τα 170 χλμ/ώρα.
Καινούργια σχεδίαση, που φαίνεται παλιά
Ο σχεδιασμός της παραπέμπει στην Tuareg Rally της δεκαετίας του 1990 με το χαρακτηριστικό διπλό προβολέα. Φυσικά όλα αυτά είναι πιθανόν να έχουν αλλάξει όταν το μοντέλο παραγωγής εμφανιστεί στην τελική του έκδοση. Η μοτοσυκλέτα έχει ήδη εντοπιστεί στα social media του πρωταθλητή Jacopo Cerutti, όπου φαίνεται η λευκή Tuareg 457 με τα αγωνιστικά της αυτοκόλλητα, έτοιμη να συμμετάσχει στην κατηγορία των 450 κ.εκ. στο Africa Eco Race. Εκτός από το μονό δίσκο μπροστά και το ανεστραμμένο χρυσό πιρούνι, δεν μπορούμε να διακρίνουμε κάποιο επιπλέον χαρακτηριστικό που να την κάνει να διαφέρει από την μεγαλύτερη, Tuareg 660.
Η Aprilia στους αγώνες ράλι
Mε οδηγό τον Marco Menichini λοιπόν η Aprilia συμμετέχει στο Africa Eco Race 2025. Δεν είναι πρωτόγνωρο για την Aprilia, καθώς το 2010 είχε συμμετάσχει σto θρυλικό Dakar με το Team Giofil και τις δικύλινδρες RXV 4.5, που κατασκευάστηκαν και υποστηρίχθηκαν από το αγωνιστικό τμήμα της Aprilia. Εκείνη η μοτοσυκλέτα ήταν εξοπλισμένη με έναν V2 κινητήρα με τους κυλίνδρους σε γωνία 77 μοιρών, σχεδιασμένο από τον μηχανικό Ampelio Macchi, ο οποίος είχε εξαιρετικές επιδόσεις σε σύγκριση με τους μονοκύλινδρους της ίδιας κατηγορίας. Δυστυχώς, η Aprilia τότε εγκατέλειψε το project. Αλλά τώρα, το 2025, επιστρέφει με μια Aprilia 450!
Θα τη δούμε στην EICMA;
Η εμπορική προοπτική της Tuareg 457 φαίνεται ιδιαίτερα ελκυστική, κυρίως αν ακολουθηθεί τιμολογιακή πολιτική παραπλήσια με αυτήν της RS 457. Ο συνδυασμός του χαμηλού βάρους με την ικανοποιητική ιπποδύναμη των 48-55 ίππων την καθιστά μια ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία της. Η παρουσίασή της στην έκθεση EICMA, μαζί με την Tuareg 660 σε ειδική έκδοση Rally ―που ήδη έχει φουντώσει τις συζητήσεις― αναμένεται να προσελκύσει σημαντικό ενδιαφέρον τόσο από αγωνιστικές ομάδες όσο και από το ευρύ κοινό των μοτοσυκλετιστών.