BENELLI TRK 702 / 702 X: Ιταλοθρεμμένο και με χωμάτινη έκδοση.

BENELLI TRK 702 / 702 X: Ιταλοθρεμμένο και με χωμάτινη έκδοση.
9 Φωτογραφίες »

Το Benelli Style Centre στο Pesaro της Ιταλίας σχεδίασε ένα adventure tourer με Ιταλικό Design ώστε να καλύψει τις ανάγκες ακόμα και των πιο απαιτητικών αναβατών.

BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες

Με κινητήρα απόδοσης 70 ίππων και 7,1 kgm ροπής.
Ο τεχνολογικά εξελιγμένος δικύλινδρος κινητήρας των 698 κ. εκ. παρέχει ιπποδύναμη 70 ίππων στις 8.000σ.α.λ. προσφέροντας ροπή που φτάνει τα στις μόλις 6000 σ.α.λ. Αυτό σημαίνει φιλικότερη λειτουργία στις πραγματικές συνθήκες της καθημερινής μετακίνησης και πιο αξιοποιήσιμη δύναμη σε οδήγηση εκτός δρόμου.

Με χαμηλή κατανάλωση 4,6l/100km και αυτονομία 500 χιλιομέτρων.
Παρά την υψηλή απόδοση του κινητήρα, η μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με την εταιρεία είναι 4,6l/100km και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 20lt η αυτονομία του φτάνει τα 500 χιλιόμετρα από γέμισμα σε γέμισμα. Έτσι μπορείτε να ταξιδεύετε χωρίς πολλές στάσεις και προγραμματίζετε που θέλετε να κάνετε ανεφοδιασμό.

Οι βασικές διαφορές του TRK 702 με το 702 X.
Στην περίπτωση του TRK 702 η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι στα 790mm που θεωρείται χαμηλή για μοτοσυκλέτα και ιδίως αυτής της κατηγορίας, έτσι κάνει εύκολη την πρόσβαση για τον αναβάτη ανεξαρτήτου ύψους. Παρά το μικρό ύψος της σέλας όμως, η απόσταση από το έδαφος στο πιο «ασφάλτινο» TRK 702 είναι 175mm. Για τους πιο «χωματερούς» όμως υπάρχει το TRK 702Χ που έχει ακτινωτές ζάντες, έχει μπροστά 19άρι τροχό (αντί17 ιντσών) και αυξημένη διαδρομή πίσω ανάρτησης στα 173mm (αντί των 154mm το 702). Οι διαφορές σε τροχούς – αναρτήσεις του πιο «χωμάτινου» TRK 702Χ, μεγαλώνουν την απόσταση από το έδαφος στα 205mm και ανεβάζουν το ύψος της σέλας στα 835mm.

Με χαμηλό βάρος χάρη στην ποιότητα των υλικών του.
Ο νέος κινητήρας με τις πιο μαζεμένες διαστάσεις και η χρήση προηγμένων υλικών έχουν διατηρήσει το βάρος χαμηλά, σε σημείο να συγκρίνεται άμεσα με το μικρότερου κυβισμού TRK 502. Το TRK 702 έχει βάρος 215kg και το TRK 702 X είναι τρία κιλά βαρύτερο.

Με επώνυμο τεχνολογικό εξοπλισμό.
Παρατηρώντας τα περιφερειακά εξαρτήματα του TRK 702, βλέπουμε επώνυμα υλικά από το επάνω ράφι, όπως τα μπουζί ιριδίου της NGK (CR8EGP), την μονάδα ECU της BOSCH (MSE 6.0), τον συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης FCC, ενώ θα πρέπει να πούμε ότι στον τομέα των αναρτήσεων η Benelli συνεργάστηκε με την Marzocchi ενώ στον τομέα των φρένων με την Brembo. Φυσικά, τα φώτα του νέου TRK 702/702X είναι τεχνολογίας τύπου LED.

Με οθόνη 5 ιντσών και δυνατότητα διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο.
Η έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών προσφέρει πληρέστατη πληροφόρηση αλλά και συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο, προβάλλοντας τις ειδοποιήσεις κλήσεων και μηνυμάτων κ.α. αλλά επιτρέποντας και την αποδοχή κλήσεων μέσω των χειριστηρίων του τιμονιού. Παράλληλα είναι εφικτή και η χρήση GPS μέσω του κινητού τηλεφώνου με την δυνατότητα mirroring που προσφέρει η οθόνη του.

Με δυνατότητα επιλογής θερμαινόμενων γκριπ και σέλας.
Ως προαιρετικό εξοπλισμό, παρέχεται η δυνατότητα θερμαινόμενων γκριπ τιμονιού και θερμαινόμενη σέλα.
 


To Benelli TRK 702 διατίθεται σε 3 χρωματισμούς: Anthracite Grey, Forest Green και White pearl.
Το Benelli TRK 702 X διατίθεται σε 4 χρωματισμούς: Anthracite Grey, Forest Green, Moon Grey και Dune Sea.

Η τιμή του ΤRΚ 702 είναι: 7.980 ευρώ.

Η τιμή του TRK 702 X είναι: 8.349 ευρώ.