Μία σημαντική διάκριση για την εξουσιοδοτημένη μονάδα της KYMCO. Ο κ. Στεφανόπουλος αναδείχτηκε, από 40.000 συμμετέχοντες στην ψηφοφορία, ως η καλύτερη (λόγω ψήφων) εξουσιοδοτημένη μονάδα Service KYMCO.
Ο θεσμός του Best Moto, της μεγαλύτερης ψηφοφορίας αναγνωστών που γίνεται με συνέπεια από το 1998 κάθε χρόνο δίνει φωνή στους αναγνώστες του Μέσου ώστε να αναδείξουν την καλύτερη μοτοσυκλέτα της χρονιάς. Με την προαιρετική απάντηση του ερωτηματολογίου στην «έρευνα ικανοποίησης» αναδεικνύουν πόσο ικανοποιημένοι είναι από τις εταιρίες του χώρου. Ανάμεσα σε 120.000 ψήφους για την καλύτερη μοτοσυκλέτα της χρονιάς συμμετείχαν 40.000 αναγνώστες/πελάτες στην «έρευνα ικανοποίησης» Ψηφίζοντας τις εξουσιοδοτημένες μονάδες, τόσο για τις πωλήσεις όσο και για το service. Η επιχείρηση του κ. Στεφανόπουλου, ψηφίστηκε με 131 ψήφους, πρώτη, ανάμεσα από όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της KYMCO που συμμετείχαν στην ψηφοφορία. Μια πολύ σημαντική επιτυχία για την επιχείρηση, αλλά και για τον ίδιο.
Ακολουθούν κάποιες σύντομες δηλώσεις του κυρίου Γ. Στεφανόπουλου κατά την διάρκεια της βράβευσης:
1) Μία πολύ σημαντική βράβευση, σας ψήφησαν οι αναγνώστες μας, δηλαδή οι πελάτες σας. Τι σημαίνει αυτό για εσάς;
Καταρχάς θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους πελάτες που μας τίμησαν με την ψήφο τους και
την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν. Σίγουρα είναι κάτι που μας δίνει μεγάλη ώθηση έτσι ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε
ακόμα ποιοτικότερες και καλύτερες υπηρεσίες στους ήδη υπάρχοντες αλλά και μελλοντικούς μας πελάτες. Παράλληλα είναι
και μία ηθική ικανοποίηση για εμάς , βλέποντας ότι η όλη μας προσπάθεια και αγώνας έχει θετικό αντίκτυπο στην ικανοποίηση
που εισπράττει ο πελάτης από τις υπηρεσίες μας.
2) Ποια ήταν η στρατηγική σας, σαν επιχείρηση, για να έχετε τόσους ικανοποιημένους πελάτες;
Aρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, πλήρης γκάμα ειδικών και διαγνωστικών εργαλείων , μεγάλη γκάμα γνήσιων ανταλλακτικών και μηχανογράφηση είναι το βασικά μας όπλα για να μπορέσουμε να έχουμε ικανοποιημένους πελάτες. Όλα τα παραπάνω πλαισιώνονται
και από την προσπάθεια που καταβάλουμε να κατανοήσουμε το πρόβλημα και την όποια ιδιαιτερότητα που έχει κάθε πελάτης μεμονωμένα έτσι ώστε να μπορέσουμε να τον ικανοποιήσουμε στον μέγιστο δυνατό βαθμό.
3) Ποια είναι τα επόμενα βήματα που θεωρείτε πως πρέπει να κάνετε;
Σίγουρα κάθε επιχείρηση έχει πάντα περιθώρια βελτίωσης. Τα στοιχεία που συλλέγουμε από τους πελάτες μας τα επεξεργαζόμαστε και προσπαθούμε μέσα από αυτά να βελτιωνόμαστε. Στόχος και μέλημα μας είναι να αυξάνουμε συνέχεια και την ποσότητα αλλά και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε στον εκάστοτε μοτοσικλετιστή. Η συνεχής εκπαίδευση ,η αύξηση του στοκ των ανταλλακτικών, και η ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια να κατανοούμε τις ανάγκες του κάθε πελάτη μας χωριστά , είναι στόχοι που έχουμε θέσει και είμαστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρουμε.
Λίγα Λόγια για την επιχείρηση
Στο εξειδικευμένο κατάστημα του Γ. Στεφανόπουλος λειτουργεί συνεργείο από το 1962 ενώ από το 1995 εξειδικεύεται και στα Scooters. Τo άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, είναι κοντά σας για να δώσει λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε με τη μοτοσυκλέτα σας. Αναλαμβάνει επισκευές και διεκπεραιώσεις τρακαρισμένων μοτοσυκλετών μέσω ασφαλιστικών εταιριών. Αποστολή ανταλλακτικών μέσω αντικαταβολής σε όλη την Ελλάδα. Πώληση ανταλλακτικών χονδρικής / λιανικής. Πώληση και τοποθέτηση ελαστικών. Πώληση Αξεσουάρ. Πώληση μεταχειρισμένων μοτοσυκλετών και μεταχειρισμένων ανταλλακτικών.