Το αλουμινένιο πλαίσιο τύπου γέφυρας χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέλος του και συνεργάζεται με ένα επίσης αλουμινένιο δίμπρατσο ψαλίδι για μέγιστη ακαμψία σε όλες τις συνθήκες. Οι αναρτήσεις είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες και ρυθμίζονται σε πραγματικό χρόνο μέσω του μενού επιλογών της οθόνης. Αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi με διάμετρο 45χιλ. και διαδρομή 138χιλ.και πίσω αμορτισέρ ίδιας διαδρομής το οποίο διαθέτει και εξωτερικό μοχλό για ρύθμιση της προφόρτισης χειροκίνητα. Οι ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες με το μπλε ανοδιωμένα καπάκια και το λογότυπο Μ προέρχονται από τη Nissin (ούτε Brembo ούτε Hayes;;;) και συνεργάζονται με δίσκους 320mm -5mm φαρδύτερoι στο πακέτο Competition-, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου με δίσκο 220mm. Το Competition πακέτο περιλαμβάνει carbon ζάντες, 1,4 κιλά ελαφρύτερες από τις στάνταρ σφυρήλατες και με εμφανή προτερήματα στην οδηγική συμπεριφορά, καθώς και 200αρι πίσω ελαστικό Bridgestone Battlax RS11 αντί για το στάνταρ 190αρι. Το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 220 κιλά με το Competition πακέτο ή στα 223 χωρίς τη χρήση των carbon εξαρτημάτων. Το σύστημα ABS Pro φέρει διαφορετικές ρυθμίσεις λειτουργίας ανάλογα το επιλεγμένο mode οδήγησης, ενώ στο Race Pro μπορεί να παραμετροποιηθεί πλήρως ή και να απενεργοποιηθεί.