Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 6.187 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 04/12/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678 Κινητήρας Τύπος 4T, 4K, Υ/Ψ Κυβισμός (κ.εκ.) 999 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 80 Χ 49,7 Συμπίεση (:1) 13,3 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 201/12750 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 11,5/11000 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 7,3 Κατανάλωση (Ταξιδιού λτ./100χλμ) 5 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 290+ Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Αλουμινένιο τύπου γέφυρας με τον κινητήρα ενεργό μέλος του Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD 45ιλ., ΗΜ/ΕΝ., ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 138 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονο αμορτισέρ, ΗΜ/ΕΝ, ΑΕ, ΠΕ,ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 138 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 1Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17 Ελαστικό Π 200/55-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) 2170 Πλάτος (χλστ.) 850 Μεταξόνιο (χλστ.) 1548 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 850 Βάρος (κιλά) 223 (220 έκδοση Competition) Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/N Τraction Control / Ρυθμ. N/N Στροφόμετρο Ν Immobilizer Ν Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ν Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ Ο Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ν/Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1BMW M 1000 XR - TestΣελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4ΚινητήραςΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7Η άποψή μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά