Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Kar Lee, δημιούργησε μια ψηφιακή μακέτα της γρήγορης έκδοσης BMW XR 1000 που όλοι θα θέλαμε να δούμε.
Αύξηση 45 ίππων στην έκδοση Μ
Σε σύγκριση με το S 1000 XR, το οποίο έχει ονομαστική ισχύ 165 ίππων, αυτό θα σήμαινε τεράστια αύξηση της απόδοσης 45 ίππων για την Μ. Λογικά θα χρησιμοποιηθούν τα μηχανικά μέρη του γυμνού M 1000 R με τους εκρηκτικούς 210 ίππους στις 13.750 σ.α.λ και 113 Nm ροπής στις 11.100 σ.αλ. υψηλότερη συμπίεση, 13,3 αντί 12,5 και 16 βαλβίδες τιτανίου.
Το πλαίσιο του M 1000 XR δεν θα είναι εντελώς το ίδιο, αλλά παρόμοιο με αυτό του M 1000 R. Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις προερχόμενες Marzocchi και εντυπωσιακές δαγκάνες φρένων που δεν είναι της Brembo, αλλά τις παρέχει η Nissin, πιθανότατα όπως και στα άλλα 2 Μ θα μεταφερθούν και στο M 1000 XR. Οι ζάντες των 17 ιντσών θα είναι πιθανόν σφυρήλατες, ενώ η χρήση μπαταρίας λιθίου είναι πιο πιθανή επιλογή, καθώς ζυγίζει περίπου 1 κιλό αντί για 5 της συμβατικής. Έτσι υπολογίζεται να πέσει το συνολικό βάρος πλήρες υγρών κάτω από 220 κιλά, ενώ με τη χρήση αεροδυναμικών φτερών θα αγγίζει τα 280 χλμ/ώρα τελικής ταχύτητας.
BMW M 1000 XR με 45 παραπάνω ίππους
Ελαφρωμένη και με αεροδυναμικά βοηθήματα
Θα αγγίζει τα 280 χλμ/ώρα
Με ένα τέτοιο θα αφήνατε τα supersport;