LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας: Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας χαρακτηρίζεται από την φιλική απόδοση και τον απολαυστικό ήχο ενώ αποδίδει 76,2 ίππους στις 8.500 σ.α.λ.

Κινητήρας: Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας χαρακτηρίζεται από την φιλική απόδοση και τον απολαυστικό ήχο ενώ αποδίδει 76,2 ίππους στις 8.500 σ.α.λ.

    Κινητήρας

    Γραμμική απόδοση, χωρίς ανάγκη ηλεκτρονικών

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    Η μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα στην γκάμα της Benelli εφοδιάζεται με έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 754 κυβικών ο οποίος αποδίδει 76,2 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 6,8 χλγμ ροπής στις 6.500 καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 5. Όπως διαπιστώσαμε και από τις μετρήσεις επιδόσεων όπου χρειάστηκε 4,6 δλ. για το 0-100 και 5,8 δλ. για το 60-120 με 4η, το ζητούμενο δεν ήταν τα απόλυτα νούμερα αλλά η φιλική και ροπάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών που χαρακτηρίζει αυτή τη διάταξη κινητήρα. Αλλωστε αυτό είναι κάτι που εκτιμάται δεόντως από όλους τους αναβάτες ανεξάρτητα από την εμπειρία τους.
    Η γραμμική παροχή της δύναμης είναι και ένας από τους λόγους που τα ηλεκτρονικά βοηθήματα απουσιάζουν, αν και στους δρόμους της Ελλάδας όσο φιλική και αν είναι η απόδοση ενός κινητήρα το traction control θα είναι πάντα καλοδεχούμενο.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »