LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μπροστινό: Πραγματικός βράχος το ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi, συμβάλλει στη σταθερότητα σε γρήγορους ρυθμούς. Τα φρένα της Brembo έχουν δύναμη που επαρκεί και για μεγαλύτερη κατηγορία.

Μπροστινό: Πραγματικός βράχος το ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi, συμβάλλει στη σταθερότητα σε γρήγορους ρυθμούς. Τα φρένα της Brembo έχουν δύναμη που επαρκεί και για μεγαλύτερη κατηγορία.

Πίσω φρένο: Και η δαγκάνα στον οπίσθιο τροχό είναι Brembo.

Πίσω φρένο: Και η δαγκάνα στον οπίσθιο τροχό είναι Brembo.

Πιρούνι: Το πιρούνι προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης.

Πιρούνι: Το πιρούνι προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης.

  • Μπροστινό: Πραγματικός βράχος το ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi, συμβάλλει στη σταθερότητα σε γρήγορους ρυθμούς. Τα φρένα της Brembo έχουν δύναμη που επαρκεί και για μεγαλύτερη κατηγορία.
  • Πίσω φρένο: Και η δαγκάνα στον οπίσθιο τροχό είναι Brembo.
  • Πιρούνι: Το πιρούνι προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο: Man of steel


Πίσω φρένο: Και η δαγκάνα στον οπίσθιο τροχό είναι Brembo.

Πίσω φρένο: Και η δαγκάνα στον οπίσθιο τροχό είναι Brembo.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Όπως μας έχει συνηθίσει η Benelli, η 752S χτίζεται γύρω από ένα ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα (με ενσωματωμένο υποπλαίσιο), μια λύση που είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη για την αυξημένη ακαμψία που προσφέρει. Συνδυάζεται με ένα επίσης ατσάλινο ψαλίδι, αποδεικνύοντας ότι η δίαιτα δεν ήταν αυτοσκοπός της εταιρίας, μιας και η ζυγαριά σταματά στα 226 κιλά με τη μοτοσυκλέτα πλήρη υγρών.


Περιφερειακά που εντυπωσιάζουν! 


Πιρούνι: Το πιρούνι προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης.

Πιρούνι: Το πιρούνι προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα περιφερειακά ώστε να υπερκαλύπτουν τα στάνταρ της κατηγορίας τόσο στον τομέα των αναρτήσεων, που τις εντυπώσεις κλέβει το θηριώδες ανεστραμμένο-ρυθμιζόμενο πιρούνι 50χιλ της Marzocchi (πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ που εδράζεται με μοχλικό), όσο και στα φρένα τα οποία προέρχονται από την Brembo. Στο μπροστινό μέρος συναντάμε δίσκους 320 χιλ με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, πίσω έναν δίσκο 260 χιλ με διπίστονη δαγκάνα, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει το σύστημα ABS, που είναι της Bosch. Η Βenelli δεν άφησε τίποτα στην τύχη. Φρόντισε την 752S από την κορυφή έως τους τροχούς, καθώς οι τελευταίοι τυλίγονται με τα ελαστικά Angel GT της Pirelli.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »