LIVE: κίνηση στους δρόμους
Kymco Filly 50
3 Φωτογραφίες »

Kymco Filly 50

Ελαφρύ, χαμηλό και πρακτικό
Ένα full face κράνος κάτω από τη σέλα και οθόνη LCD
Μόλις 50cc αλλά με αυτονομία 230km
Oικονομικό και στην απόκτηση και στη χρήση

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Ελαφρύ, χαμηλό και πρακτικό

Έτοιμο να πρωταγωνιστήσει στην καθημερινότητα με την αστική του προσωπικότητα.
Το Filly 50 διατηρεί τη ρετρό σχεδίαση που το έκανε επιτυχημένο και την ανανεώνει με σχεδιαστικές πινελιές και ακόμη πιο προσεγμένη κατασκευή. Όμορφο στο μάτι και ταυτόχρονα πρακτικό, ξεχωρίζει για το χαμηλό του βάρος (101kg) και το μικρό ύψος σέλας (750mm), που το καθιστούν ιδανικό για κίνηση μέσα στην πόλη ακόμη και για αναβάτες χαμηλού ύψους.
 

Ένα full face κράνος κάτω από τη σέλα και οθόνη LCD

Η σέλα χωράει από κάτω της ένα full face κράνος, συνδυάζεται και με προαιρετική έξτρα μπαγκαζιέρα 33lt, ενώ το καντράν συνδυάζει αναλογικό ταχύμετρο με οθόνη LCD που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Διαθέτει προβολείς LED και θύρα USB για φόρτιση κινητού τηλεφώνου. Το τελευταίο μπορεί να τοποθετηθεί σε έναν από τους δύο ανοιχτούς χώρους αποθήκευσης δεξιά και αριστερά από το τιμόνι.
 

Μόλις 50cc αλλά με αυτονομία 230km

Σε μια εποχή που τα σκούτερ τόσο μικρού κυβισμού εξαφανίζονται, γιατί ως δίχρονα δεν μπορούν να «σηκώσουν» τις σύγχρονες προδιαγραφές ρύπων και ως τετράχρονα έχουν άμεσο και σκληρό ανταγωνισμό από τα ηλεκτρικά, η Kymco καταφέρνει και διατηρεί στην αγορά μια κλασική λύση για όσους δελεάζονται από τα 230km αυτονομίας και δεν σκέφτονται να αλλαξοπιστήσουν προς την ηλεκτροκίνηση. Έτσι, η καρδιά του Kymco Filly 50 είναι ένας μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, τετράχρονος κινητήρας 50cc που αποδίδει 3,3hp στις 7000σαλ και 3,5Nm στις 6500σαλ, πληρώντας ταυτόχρονα τις προδιαγραφές Euro5.
 

Oικονομικό και στην απόκτηση και στη χρήση

Χάρη στον χαμηλό του κυβισμό και στους τροχούς 12 ιντσών με φρένα δίσκου 190mm εμπρός και ταμπούρου 110mm πίσω, η εταιρεία ανακοινώνει κατανάλωση 2lt/100km και μέγιστη ταχύτητα 45km/h, τιμές που το καθιστούν ιδανική εναλλακτική λύση απέναντι στα μικρά ηλεκτροκίνητα σκούτερ που ολοένα και πληθαίνουν στους δρόμους. Το κόστος απόκτησής του στη γειτονική Ιταλία είναι 1990 ευρώ, γεγονός που συνεπικουρεί στο χαρακτηρισμό του ως οικονομικό.