LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο δρόμο

Στο δρόμο

Στο δρόμο

  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Εύχρηστη, αλλά ζωηρή ακόμα και μέσα στην πόλη

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Φιλική σε όλες τις συνθήκες, η 752S δεν θα προβληματίσει κανέναν στην πρώτη επαφή μαζί της, αφού το μόνο που χρειάζεται μικρή συνήθεια είναι ο σχετικά απότομος συμπλέκτης. Ο κινητήρας αποδίδει ομαλά χωρίς να σε τρομάζει με απότομα ξεσπάσματα, δείχνοντας το καλό του πρόσωπο στη μεσαία περιοχή των στροφών, εκεί όπου στα αυτιά σου φτάνει ένας απολαυστικός ήχος με νότες δικύλινδρου V. Κινούμενος στην πόλη, θα εκτιμήσεις τη σχετικά όρθια θέση οδήγησης που φαντάζει ιδανική για την καθημερινή μετακίνηση, με τις αναρτήσεις να μην ¨καταπίνουν¨ αλλά να φιλτράρουν ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων. Ο όγκος της δεν πρόκειται να σε προβληματίσει ποτέ στην πυκνή κίνηση, σε αντίθεση με το μικρό κόψιμο του τιμονιού που είναι βέβαια αρκετά σύνηθες στην κατηγορία.


Οδηγική συμπεριφορά υψηλότατου επιπέδου

Όταν χρειαστεί να επιβραδύνεις θα εκπλαγείς από τα φρένα της Brembo, αφού μπορείς να βασιστείς σε αυτά για να σταματήσεις από οποιαδήποτε ταχύτητα. Έχουν απίστευτη δύναμη που επαρκεί για πολύ μεγαλύτερη κατηγορία και αν μπορούσαμε να κάνουμε μια παρατήρηση, θα θέλαμε το αρχικό δάγκωμα να ερχόταν λίγο πιο προοδευτικά, κάνοντας έτσι και την επέμβαση του ABS πιο σπάνια. Τα φρένα φυσικά δεν είναι απαραίτητα μόνο στην πόλη αλλά και σε δρόμο με στροφές, ένα πεδίο που περιλαμβάνεται στο μενού της 752S. Τα 229 κιλά της δίνουν μια βαριά αίσθηση στις αλλαγές κατεύθυνσης βγάζοντας τη λέξη ¨παιχνίδι¨ δίπλα από το όνομά της, όμως αν την εμπιστευτείς θα σε ανταμείψει με πραγματική σπορ συμπεριφορά που ταιριάζει με την εμφάνισή της.
Το μπροστινό της Marzocchi είναι ένας πραγματικός βράχος παρέχοντας την πληροφόρηση και την ακρίβεια που ζητάς. Σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο σου επιτρέπει να βουτάς αποφασιστικά στις γρήγορες καμπές διατηρώντας τη φόρα που είχες στην είσοδο, χωρίς ασάφειες και κουνήματα.  Έτσι, οι 76,2 ίπποι που σε μερικούς μπορεί να ακούγονται λίγοι, δεν θα σταθούν εμπόδιο όταν θέλεις να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς, αφού θα χαράζεις πορεία και η 752S θα ακολουθεί, έχοντας μάλιστα μεγάλα περιθώρια κλίσης μέχρι τα μαρσπιέ να ξύσουν την άσφαλτο. Η απουσία του traction control περνά απαρατήρητη, αφού η γραμμική απόδοση του κινητήρα θα κάνει τα ελαστικά της Pirelli να χάσουν την πρόσφυση τους μόνο αν το επιδιώξεις. 


Νορμάλ κατανάλωση για τα κυβικά της

Αν αρέσκεσαι στα ταξίδια και δεν ενοχλείσαι από τον αέρα που¨ χτυπά¨ τις γυμνές μοτοσυκλέτες, θα διαπιστώσεις ότι η 752S διατηρεί αβίαστα ταχύτητες κοντά στα 150χλμ/ώρα, ενώ αν επιμείνεις θα δεις το ψηφιακό κοντέρ να φτάνει μέχρι τα 220 χλμ/ώρα. Ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο η μοτοσυκλέτα παραμένει σταθερή, κρατώντας παράλληλα την κατανάλωση σε φυσιολογικά νούμερα, αφού η μέση τιμή κατά τη διάρκεια της δοκιμής ανήλθε στα 5,9 λτ/100 χλμ. Έτσι, έχεις πολλούς λόγους για να βγάζεις από το γκαράζ την 752S όχι μόνο για την βλέπεις, αλλά και για να απολαμβάνεις μαζί της κάθε διαδρομή ακόμα και σε απόσταση ενός τετραγώνου.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »