Η σχεδιαστική ταυτότητα του Leoncino 800 παραμένει πιστή στο αρχικό μοντέλο των 500 κυβικών, με ήπια ρετρό στοιχεία, scrambler αισθητική και το χαρακτηριστικό λιονταράκι στο εμπρός φτερό. Ο φωτισμός είναι εξολοκλήρου LED, ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται με οθόνη TFT για την απεικόνιση των οργάνων.
«Καρδιά» του νέου Leoncino 800 είναι ο νέος δικύκλινδρος της Benelli, ο οποίος έχει επακριβή κυβισμό στα 754 κυβικά. Αποδίδει 81,6 ίππους και 6,9 kgm ροπής, στις 9.000 και 6.500 στροφές ανά λεπτό αντίστοιχα, ενώ φέρει 4βάλβιδες κεφαλές και διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής. Η τροφοδοσία γίνεται από σώματα ψεκασμού διαμέτρου 43 χιλιοστών με διπλή πεταλούδα και το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 6 σχέσεις. Ο κινητήρας συμμορφώνεται παράλληλα, με τις Euro 5 προδιαγραφές.
Ραχοκοκαλιά του μοντέλου αποτελεί και πάλι ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου trellis, που χρησιμοποιεί ατσάλινες πλάκες σε στοχευμένα σημεία. Η εμπρός ανάρτηση προέρχεται από την Marzocchi με το πιρούνι να έχει διάμετρο 50 χιλιοστών και να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο (απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, προφόρτιση). Το πίσω αμορτισέρ, είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Στα φρένα, δύο δίσκοι 320 χιλιοστών εμπρός συνεργάζονται με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo.
Η έκδοση Trail έχει αρκετές διαφορές, σε σχέση με την «απλή»: Αρχικά, ο εμπρόσθιος τροχός έχει διάμετρο 19 ιντσών, ενώ οι αναρτήσεις εμπρός και πίσω θα έχουν μεγαλύτερη διαδρομή στα 140 χιλιοστά. Η σέλα έχει μεγαλύτερο ύψος στα 830 χιλιοστά (σε σχέση με τα 805 της απλής έκδοσης), ενώ το Leoncino Trail 800 φέρει νέα εξάτμιση διπλής απόληξης και ελαφρές εμφανισιακές αλλαγές.