Το ολοκαίνουργιο Benelli Leoncino 800 της έρχεται με περιφερειακά που εντυπωσιάζουν, όπως πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi και φρένα της Brembo, ενώ διαθέτει και χωμάτινη έκδοση.
Ρετρό σχεδίαση με κινητήρα και εξοπλισμό λιονταριού
Η προσοχή στη λεπτομέρεια χαρακτηρίζει τον σχεδιασμό του Benelli Leoncino 800 με την εμφάνισή του να συνδυάζει το ρετρό και το μοντέρνο σε ένα σύνολο που δεν περνάει απαρατήρητο. Εντυπωσιακό είναι το λογότυπο «Leoncino» κάτω από τη σέλα, το οποίο είναι μια αλουμινένια πλάκα, η οποία ενσωματώνεται όμορφα στο πλαίσιο και αποτελεί συνέχεια του ρεζερβουάρ. Ο στρογγυλός LED προβολέας έχει και αυτός στο κέντρο του το λογότυπο «Leoncino». Φυσικά, το λιονταράκι κοσμεί το εμπρός φτερό της μοτοσυκλέτας. Ο φωτισμός είναι εξολοκλήρου LED, ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται με οθόνη TFT για την απεικόνιση των οργάνων.
Με 800αρη δικύλινδρο κινητήρα και συμπλέκτη ολίσθησης
Το νέο Leoncino 800 εφοδιάζεται με υδρόψυκτο, δικύλινδρο κινητήρα 754 κυβικών που αποδίδει 76,2 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 6,8 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. και συμμορφώνεται με τις Euro5 προδιαγραφές. Η τροφοδοσία γίνεται από σώματα ψεκασμού διαμέτρου 43 χιλιοστών με διπλή πεταλούδα, ενώ φέρει 4βάλβιδες κεφαλές και διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής. Η μετάδοση γίνεται μέσω κιβωτίου 6 σχέσεων, το οποίο συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης.
Πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Marzocchi και φρένα Brembo
Ραχοκοκαλιά του μοντέλου αποτελεί και πάλι ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου trellis, που χρησιμοποιεί ατσάλινες πλάκες σε στοχευμένα σημεία. Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της Marzocchi με ανεστραμμένο, πλήρως ρυθμιζόμενο (απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, προφόρτιση) πιρούνι 50 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς. Τα φρένα προέρχονται από τη Brembo και έχουμε 2 δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο 260 χιλιοστών πίσω με δαγκάνα δυο εμβόλων. Το ABS δεν θα μπορούσε φυσικά να απουσιάζει. Οι τροχοί των 17 ιντσών φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 180/55, ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 15 λίτρα.
Έκδοση Trail με τροχό 19 ιντσών και χωμάτινα ελαστικά
Όπως υποδηλώνει το όνομά του, το Trail, είναι η πιο χωμάτινη έκδοση του Leoncino 800 και έχει δεχθεί στοχευμένες επεμβάσεις με στόνο να μπορεί να ανταπεξέλθει σε πιο σκληρά εδάφη. Το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi έχει αυξημένη διαδρομή, η οποία φτάνει τα 148 χιλιοστά, ενώ αυξημένη είναι η διαδρομή της πίσω ανάρτησης στα 140 χιλιοστά. Μεγαλύτερη είναι και η απόσταση της σέλας από το έδαφος στα 834 χιλιοστά (805 για την απλή έκδοση), ενώ έχουμε διαφορά και στους τροχούς με τον εμπρός να είναι 19 ιντσών, οι οποίοι φορούν ελαστικά με τακούνια διαστάσεων 120/70 και 170/60 εμπρός και πίσω. Πολύ όμορφες, είναι οι διπλές εξατμίσεις που ανεβαίνουν ψηλά και έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτή την έκδοση, ενώ τα number plates συμπληρώνουν ιδανικά την off road ρετρό εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Τέλος, διαφορετικό και μεγαλύτερο είναι το μασκάκι που πλαισιώνει τον προβολέα.
Το Benelli Leoncino 800 κοστίζει 9.200 ευρώ, ενώ η έκδοση Trail τιμολογείται στα 9.450 ευρώ.
Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών της Marzocchi
Φρένα Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός.
Εμπρός τροχός 19 ιντσών και χωμάτινα ελαστικά για το Trail
Θα έπαιρνες ένα νεο-ρετρό για όλες τις δουλειές, ακόμα και για χώμα;