Εμφανισιακά δεν άλλαξε τίποτα με διπλό στόχο, από τη μια να κρατηθεί η τιμή χαμηλά και από την άλλη να μην αλλοιωθεί η χαρακτηριστική ταυτότητα των GS που έχει καθιερωθεί στη μοτοσικλετιστική και όχι μόνο συνείδηση. Οι τέσσερις προσφερόμενες χρωματικές αποχρώσεις, τονίζουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, έχοντας η καθεμία βαμμένα ξεχωριστά επιμέρους τμήματα της μοτοσυκλέτας. Η συγκεκριμένη έκδοση που είχα στα χέρια μου, είναι η style HP. Διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες χάρη στις χρυσές ακτινωτές ζάντες, την χαμηλότερη ζελατίνα, το βαμμένο σε λευκό χρώμα τμήμα του πλαισίου, το μπροστινό πλαστικό τμήμα του ρύγχους, τις χρυσές δαγκάνες των φρένων και τα επιθετικά γραφικά στα πλαϊνά τμήματα του ρεζερβουάρ. Όλα τα παραπάνω ταιριάζουν πλήρως στο περιπετειώδη χαρακτήρα που αποπνέει το GS.
Από εκεί και πέρα η εικόνα είναι γνώριμη με την πολυτέλεια να δεσπόζει. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED με το μπροστινό ασύμμετρο φανάρι, σήμα κατατεθέν των GS, να ενσωματώνει φώτα ημέρας DRL. Το περίβλημα της εισαγωγής αέρα και τα πλευρικά διακοσμητικά του ρεζερβουάρ έχουν σχεδιαστεί εκ νέου. Η σιλουέτα είναι πιο κομψή εξαιτίας του μικρότερου σε σχέση με το Adventure, ρεζερβουάρ καυσίμων, που έχει 20 λίτρα χωρητικότητα, μειώνοντας με αυτό τον τρόπο τον όγκο στα αριστερά και δεξιά της μοτοσυκλέτας. Όσον αφορά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του, το GS δικαιολογεί απόλυτα το σήμα του έλικα στα πλαϊνά πλαστικά. Η βαφή και η συναρμογή των υλικών βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και όλα δίνουν την εικόνα μιας συμπαγούς κατασκευής.
ΓΙΑΤΙ Η BMW ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟΥΣ BOXER ?