Είμαι πλέον πεπεισμένος ότι στα κεντρικά της Γερμανίας εταιρίας έχουν βρει το μυστικό της επιτυχίας, το κρατούν σε ένα ερμητικά κλειστό κουτί και το οποίο ανοίγουν κάθε φορά που παρουσιάζουν ένα νέο μοντέλο της σειράς GS. Κάπως έτσι εξηγείται πως κατάφεραν για μια ακόμη φορά, να δώσουν στο επιτυχημένο μοντέλο μια φρέσκια νότα που το κάνει να ξεχωρίζει και είναι ικανή να το διατηρήσει στον αφρό των πωλήσεων. Μπορεί να μοιάζει σε αρκετά σημεία με το μοντέλο που αντικαθιστά, καθώς αισθητικά παρέμεινε ανέπαφο, όμως η πραγματική εξέλιξη συνδέεται με το δεξί σου καρπό. Ο πλήρως ανανεωμένος κινητήρας με το μεταβλητό χρονισμό, απέκτησε μεγαλύτερη χωρητικότητα, με αποτέλεσμα το νέο GS να είναι απολαυστικότερο και ακόμα πιο δυνατό.
Εχθρός του καλού είναι το καλύτερό και αυτό το ξέρει καλά η BMW που προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, παρουσιάζοντας μια καλύτερη μοτοσυκλέτα, χωρίς να αλλοιώσει τη χαρακτηριστική ταυτότητα των GS, γεγονός που της έδωσε την δυνατότητα να κρατήσει την τιμή στα ίδια επίπεδα με το απερχόμενο μοντέλο. Το καλύτερο GS είναι εδώ. Απολαύστε το!
Τύπος
4T, 2K, Boxer, 4-βαλβ, DOHC
Κυβισμός (κ.εκ.)
1254
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
102,5 X 76
Συμπίεση (:1)
12.5
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
136/7750
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
14,6/6250
Τροφοδοσία
Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
20
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
6.8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
230+
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Τύπος
Ατσάλινο χωροδικτύωμα με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του
ΓΙΑΤΙ Η BMW ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟΥΣ BOXER ?