• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο δρόμο

 

Κοιτώντας το νέο GS, η ίδια γνώριμη εικόνα γεμίζει το οπτικό μου πεδίο και τα αισθητήρια μου όργανα ανταποκρίνονται στις ίδιες κινήσεις, καθώς προσπαθώ να βολευτώ πάνω στην αναπαυτική σέλα- μαξιλάρι. Το μάτι χορταίνει από την απολαυστική έγχρωμη οθόνη, και γενικότερα όλα βρίσκονται στο σημείο που ξέρω, από την τελευταία φορά που είχα βρεθεί με 1200 GS. Μια στιγμή! 1250 φωνάζουν τα αυτοκόλλητα στο επάνω πλαϊνά μέρη του ρεζερβουάρ με παρρησία, λες και τα 1200 κυβικά ήταν λίγα, όμως τώρα φαίνεται ότι τα πράγματα σοβάρεψαν.. ή μήπως αγρίεψαν;


Απόλυτος κριτής είναι ο δρόμος και είναι αυτός που θα λύσει κάθε μου απορία. Η κλασική εργονομία GS είναι παρούσα και η θέση οδήγησης παραμένει στα πρότυπα, μπορώ να γυρίσω όλο τον κόσμο. Στους επιτόπιους ελιγμούς και τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης δεν το νιώθεις πιο βαρύ από το 1200 και ας έχει αποκτήσει 5 κιλά περισσότερα στα χαρτιά. Έτσι το νέο GS συνεχίζει να αποτελεί ένα κατά συνθήκη καθημερινό όχημα, που δεν προβληματίζει παρά τον μεγάλο του όγκο. Ο ήχος δεν προδιαθέτει για την περίσσεια  ιπποδύναμη και εσύ δεν νιώθεις ότι κάτι έχει αλλάξει ακόμα και όταν κινείσαι με λίγες στροφές και με μισό γκάζι. Όλα αυτά μέχρι να στρίψεις απότομα το δεξί σου καρπό. Ναι! Το GS είναι πιο δυνατό, πιο αγριεμένο και τερματίζει πιο εύκολα τις ψηφιακές ενδείξεις του πίνακα οργάνων. Η τροφοδοσία είναι εξαιρετική και η παροχή ισχύος γίνεται με τέτοιο τρόπο, που δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβεις την λειτουργία του μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Δεν υπάρχει καμία ένδειξη, καμία αλλαγή στην συμπεριφορά του κινητήρα, σε σημείο που αν δεν γνώριζα  για το σύστημα μεταβλητών βαλβίδων και αν δεν το μαρτυρούσαν τα καπάκια των κυλινδροκεφαλών, με το ανάγλυφο Shift Cam, θα αγνοούσα την ύπαρξη του. Αυτό αποδεικνύει πόσο ομαλός είναι ο τρόπος που αποδίδει ο κινητήρας την εξτρά ιπποδύναμη και την διοχετεύει στον οπίσθιο τροχό χωρίς ανούσια ξεσπάσματα. Ο στόχος για το κλείσιμο της ψαλίδας της απόδοσης, συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, επετεύχθη. 

Οι χρόνοι των επιταχύνσεων, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ενδιάμεσων και από στάση, έχουν μειωθεί, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 230 χιλιόμετρα. Στην εξίσωση της σβέλτης οδήγησης βοηθάει και το quickshifter για αστραπιαία ανεβοκατεβάσματα σχέσεων. Αυτό που δεν μπορεί να αποτυπωθεί με νούμερα είναι η αίσθηση που προσφέρει ο ανανεωμένος κινητήρας. Τραβάει απρόσκοπτα με οποιαδήποτε σχέση στο σασμάν, είναι δυνατότερος σε όλο το φάσμα στροφών και αναβλύζει τόση ροπή σε σημείο που νιώθεις ότι έχει ΅ΆγεμίσειΆΆ η ταχύτητα και εσύ είσαι απλά στις μεσαίες στροφές, έχοντας στη διάθεση σου το δυδυνατό ωφέλιμο φάσμα μέχρι ψηλά για να εκμεταλλευτείς. Με λιγότερες από 5.000σ.α.λ ο κινητήρας εμφανίζει το ήπιο προφίλ του, όμως στην ουσία ακόμα και κάτω από αυτό το όριο, αν ανοίξεις απότομα το γκάζι, γίνεται άμεση εναλλαγή στο προφίλ με τα αγριότερα χαρακτηριστικά. Με το πλαίσιο βράχο και το εξαιρετικό πακέτο αναρτήσεων, φρένων και ηλεκτρονικών βοηθημάτων, μπορείς να εκμεταλλευτείς στο έπακρο την επιπλέον δύναμη του κινητήρα. Η δυνατότητα παραμετροποίησης με τα διαφορετικά modes σε κινητήρα και ανάρτηση, σου επιτρέπουν να επιλέξεις αυτό που του ταιριάζει, ενώ τα φρένα επιβραδύνουν άμεσα και αποτελεσματικά και δεν μασάνε ούτε στην σκληρή χρήση.  

Έχω τονίσει επανειλημμένα ότι το GS σου εμπνέει τρομερή  εμπιστοσύνη καθώς σου δίνει απίστευτο feedback σε τέτοιο βαθμό που μπορείς να κινείσαι σε γρήγορους ρυθμούς χωρίς να καταβάλεις μεγάλη προσπάθεια. Απολαμβάνεις κάθε χιλιόμετρο σε όποιο πεδίο χρήσης και αν το αναγκάσεις να εργαστεί. Ευάερο και ευκίνητο, αναλογικά, στην κίνηση της πόλης, απόλυτα σταθερό στην εθνική οδό, είτε με μέση ωριαία και το cruise control ενεργοποιημένο, είτε σε γρήγορες μεταβάσεις με μεγάλες ταχύτητες πάνω από το επιτρεπόμενο όριο. Σε δρόμο με στροφές, θα πλαγιάσει το βαρύ κορμί του κρατώντας ικανοποιητικές ταχύτητες εισόδου και στην έξοδο θα διατηρήσει την πρόσφυση χάρη και στο μεγαλύτερο, κατά 22 χιλιοστά, μεταξόνιο. Χώμα και GS είναι αλληλένδετα και το νέο μοντέλο θα λερώσει τα ελαστικά του, σιδερώνοντας κάθε δύσβατο και ανώμαλο μονοπάτι που θα βρεθεί στο διάβα σου. Η λεπτότερη σιλουέτα σε σχέση με το Adventure, συνηγορεί στην σωστότερη θέση των γονάτων στην όρθια οδήγηση, και στον  ευκολότερο χειρισμό. Εδώ να αναφέρω την σημαντική κίνηση της Γερμανικής εταιρίας, η οποία ανταποκρινόμενη στις υψηλές απαιτήσεις των αγοραστών της και θέλοντας να τους επιβραβεύσει για την εμπιστοσύνη που της δείχνουν όλα αυτά τα χρόνια,  επέκτεινε την εργοστασιακή εγγύηση στα 3 χρόνια χωρίς όριο χιλιομέτρων. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ