Ο δεύτερος είναι ένας χαρακτηρισμός που δύσκολά μπορεί να ειπωθεί για μοτοσικλέτα αυτή της κατηγορίας και τιμής. Όπως βλέπετε όμως και εσείς στην περίπτωση του γυμνού 500ριού της Honda ταιριάζει γάντι.
+: Σχεδίαση, θέση οδήγησης, φιλικότητα -: Σχετικά υψηλή τιμή
Το “F” είναι το τρίτο στη σειρά μοντέλο της οικογενείας CB500 που πέφτει στα χέρια μας. Με αυτό ο κύκλος ουσιαστικά κλείνει αφού η ιαπωνική εταιρία έχει ένα 500άρι για κάθε σχεδιαστικό γούστο και δεν αφήνει κανένα παραπονεμένο. Μεγάλοι κερδισμένοι φυσικά οι αναβάτες με δίπλωμα κατηγορίας Α2, αφού έχουν μπροστά τους τρεις εντυπωσιακές για την κατηγορία επιλογές που τραβούν τα βλέμματα και ξεφεύγουν σχεδιαστικά από τα μουντά όρια του απλού commuting. Τόσο το CB500F όσο και τα άλλα δύο απευθύνονται φυσικά και σε οποιονδήποτε αναβάτη ψάχνει για μια προσιτή καθημερινή μοτοσικλέτα με χαμηλό σχετικά κόστος χρήσης και συντήρησης, είτε οδηγεί πολλά χρόνια, είτε επιστρέφει ξανά στους δύο τροχούς μετά από μακρόχρονη απουσία. Πάμε να δούμε τι άλλο μας φέρνει το γυμνό CB500.
Οι αλλαγές με μία ματιά
• LED προβολέας και πίσω φωτιστικό σώμα
• Ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος και πλαϊνά πλαστικά
• Ρυθμιστές προφόρτισης ελατηρίων στο πιρούνι
• Ρυθμιζόμενη μανέτα εμπρός φρένου
• Επανασχεδιασμένος μηχανισμός αλλαγής ταχυτήτων
• Νέα χρώματα
• Νέα γραφικά
• Προδιαγραφές Euro 4
ουσιαστικα μηχανακι για να ατομο..
Απάντηση: Και όμως όχι, αγαπητέ φίλε/φίλη!