LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ καλή η απόδοση τόσο του πιρουνιού, όσο και των φρένων. Στο μπροστινό του σύστημα χρωστάει το Z800 την πολύ καλή οδηγική του υπόσταση.

Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

Το Z800 δομείται γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο. Δύο παράλληλες, κυκλικής διατομής δοκοί, γεφυρώνονται μεταξύ τους με συνδετικά τμήματα, λειτουργώντας επί της ουσίας ως μια μονή ραχοκοκαλιά που συνδέει τον λαιμό με το επίσης ατσάλινο, τετραγωνικής διατομής  ψαλίδι.  Ο κινητήρας αναρτάται στο πλαίσιο και συνδέεται με αυτό επιπρόσθετα, μέσω προεκτάσεων αλουμινίου. Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά συναντάμε ένα πιρούνι 41 χλστ. της ΚΥΒ, με διαδρομή 120 χλστ., ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση ελατηρίων. 

Ένα μονό αμορτισέρ, με ρυθμίσεις ίδιες με αυτές του πιρουνιού, διαδρομή 137 χλστ. και έδραση σε μοχλικό, εκτελεί τα χρέη της ανάρτησης πίσω. Δύο “wave” δίσκοι με διάμετρο 310 χλστ. συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 250 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνη πίσω, ολοκληρώνει το σύστημα πέδησης του Z800. Τέλος,  η μοτοσικλέτα φέρει ελαστικά διαστάσεων 120/70-17 και 180/55-17 μπροστά και πίσω αντιστοίχως. 

 
  • ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ.ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ STREET ΟΣΑ ΚΑΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΕ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 KM/H KAI ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 240 KM/H ME ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ GENESIS 1000 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΑ 140KM/H ΜΕ ΤΟ VERSYS 650 ΝΟΙΩΘΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΜΕ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ.

      1
  • A.X.

    Από τεχνικής πλευράς ένα κλασσικά σωστό Kawa. Καλύτερα όμως να έμενε στα 750 για λόγους σεβασμού της παράδοσης. 50cc και λίγα άλογα παραπάνω δεν τα χρειάζεται στα αλήθεια κανείς, ένα Ζ 750 όμως είναι αξία ανεκτίμητη!

     

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ