Το Z800 είναι αναμφίβολα όμορφη μοτοσικλέτα και στη θέα της, είναι δύσκολο να τις αντισταθείς, θέλεις να ανέβεις πάνω της και να την οδηγήσεις. Το μοτέρ εκκινεί με ευκολία και παράγει ένα πολύ ωραίο και μπάσο τετρακύλινδρο ήχο, που στο παίξιμο του γκαζιού, μετατρέπεται σε ουρλιαχτό. Οκ, φιμωμένο κάπως ουρλιαχτό αλλά από τα πιο ωραία και έντονα που έχουμε ακούσει τελευταία. Για την θέση οδήγησης αναφερθήκαμε στην σχετική με την εργονομία παράγραφο, η αίσθηση που αποκομίζει κανείς είναι επιθετική… άνεση. Συμπλέκτης μαλακός και προοδευτικός και κιβώτιο δεκτικό, με «σαφή» κουμπώματα στις σχέσεις.
Το μοτέρ είναι πολύ ελαστικό, επιτρέποντας να οδηγά κανείς με μια ή και δύο ταχύτητες πάνω όταν βολτάρει η κινείται χαλαρά σε αστικές διαδρομές. Η μοτοσικλέτα σε αυτό το τέμπο είναι άνετη, με τις αναρτήσεις να είναι ναι μεν σφιχτές αλλά χωρίς να «ξεραίνουν» μέση και χέρια, αποσβένοντας τις κακοτεχνίες. Στο άνοιγμα του γκαζιού, ο κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα, όχι αστραπιαία σαν superbike αλλά με ένα «γεμάτο» και πειστικό ανέβασμα των στροφών, που συνοδεύεται από πολύ ωραίο, «παραδοσιακό Kawa» ήχο. Με τον ρυθμό να ανεβαίνει, το Z800 δεν προβληματίζεται καθόλου στο να ακολουθήσει τις προσταγές του αναβάτη και να περιέλθει σε ένα δυναμικό οδηγικό status. To πλαίσιο δεν… ιδρώνει σε καμία περίπτωση διατηρώντας την συνοχή του συνόλου, οι αναρτήσεις «διαβάζουν» τον δρόμο αδιάκοπα, ενώ τα φρένα, θα επιβραδύνουν την μοτοσικλέτα πειστικά και χωρίς πρόβλημα από οποιαδήποτε ταχύτητα.
Θα λέγαμε ότι το μπροστινό σύστημα του Z800 (πιρούνι και φρένα) είναι αυτό που ξεχωρίζει, προσφέροντας πλούσια πληροφόρηση και αίσθηση. Το μοτέρ έχει και αυτό με την σειρά του ένα μεγάλο μερίδιο στην sport έκφανση της μοτοσικλέτας, χωρίς να παρουσιάζει τρύπες στην απόδοση του ή μη διαχειρίσιμα ξεσπάσματα στο εύρος λειτουργίας του. Προσφέρει γραμμική και «αναλογική» ισχύ στο άνοιγμα του γκαζιού, με τη μεσαία περιοχή λειτουργιάς να είναι η καλύτερη του. Ψηλά, η απόδοση φλατάρει κάπως, όχι όμως σε βαθμό τέτοιο που να ενοχλεί η να περιορίζει την τελική ταχύτητα, η οποία βρίσκεται στα 230 χλμ./ώρα (+ αν επιμείνει κανείς σε μεγάλες ευθείες). Ακαδημαϊκή βέβαια η τιμή αυτή, καθότι ως naked μοτοσικλέτα το Z800, δεν προσφέρεται για GT φύσεως αποδράσεις. Στην πόλη, όπου σαφώς και ταιριάζει στον χαρακτήρα του μοντέλου, το Z800 δεν προβληματίζει, μπορεί πειθήνια να επιτελέσει ρόλο καθημερινού μεταφορικού μέσου με διασκεδαστικά ξεσπάσματα όποτε ο αναβάτης το επιθυμεί. Η αίσθηση δεν είναι αέρινη αλλά για τα δεδομένα της κατηγορίας την λες ελαφριά, ο χειρισμός της είναι παιχνιδάκι στοιχεία που θα σας κάνουν την ζωή εύκολη, ακόμα και σε πολύ πυκνές κυκλοφοριακές συνθήκες.
Σε ότι αφορά στην κατανάλωση, η μέση τιμή αυτής μετρήθηκε στα 6,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, απόλυτα αποδεκτή για 800άρι τετρακύλινδρο μοτέρ, το οποίο δεν σε αφήνει να… αγιάσεις.
ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ.ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ STREET ΟΣΑ ΚΑΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΕ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 KM/H KAI ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 240 KM/H ME ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ GENESIS 1000 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΑ 140KM/H ΜΕ ΤΟ VERSYS 650 ΝΟΙΩΘΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΜΕ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ.
Από τεχνικής πλευράς ένα κλασσικά σωστό Kawa. Καλύτερα όμως να έμενε στα 750 για λόγους σεβασμού της παράδοσης. 50cc και λίγα άλογα παραπάνω δεν τα χρειάζεται στα αλήθεια κανείς, ένα Ζ 750 όμως είναι αξία ανεκτίμητη!
ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ.ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ STREET ΟΣΑ ΚΑΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΕ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 KM/H KAI ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 240 KM/H ME ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ GENESIS 1000 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΑ 140KM/H ΜΕ ΤΟ VERSYS 650 ΝΟΙΩΘΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΜΕ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ.
Από τεχνικής πλευράς ένα κλασσικά σωστό Kawa. Καλύτερα όμως να έμενε στα 750 για λόγους σεβασμού της παράδοσης. 50cc και λίγα άλογα παραπάνω δεν τα χρειάζεται στα αλήθεια κανείς, ένα Ζ 750 όμως είναι αξία ανεκτίμητη!