Φυσικά τετρακύλινδρο σε σειρά μοτέρ, το οποίο μετά από την αύξηση της χωριτικότητας του το 2013, έφτασε αισίως τα 806 κ.εκ. Τέσσερα σώματα ψεκασμού της Μikuni με διάμετρο 34 χλστ. τροφοδοτούν τους κυλίνδρους του κινητήρα, που «αναπνέουν» μέσω 4 βαλβίδων έκαστος, οι οποίες με την σειρά τους οδηγούνται ανα ζεύγη από δύο επι καφαλής εκκαντροφόρους.
Η ισχύς ανέρχεται στους 111 ίππους στις 10.200 στροφές και η ροπή στα 8,4 kg-m, τιμές πολύ ικανοποιητικές –στα χαρτιά τουλάχιστον- για την φύση της μοτοσικλέτας και την κατηγορία που αυτή ανήκει.
Η Kawasaki θέλησε να προσδώσει στο μηχανικό σύνολο «γεμάτη» απόδοση στις χαμηλομεσαίες, αντί να κυνηγήσει την απόλυτη ισχύ ψηλά, κάτι που δεν έχει νόημα για τις naked μοτοσικλέτες, ακόμα και αν αυτές ανήκουν στην υποκταηγορία των streetfighters. Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με ένα τυπικά ιαπωνικό αλλά και σύχγρονο κινητήρα, του οποίου την απόδοση στο δρόμο θα εξετάσουμε στο οδηγικό κομμμάτι.
ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ.ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ STREET ΟΣΑ ΚΑΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΕ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 KM/H KAI ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 240 KM/H ME ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ GENESIS 1000 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΑ 140KM/H ΜΕ ΤΟ VERSYS 650 ΝΟΙΩΘΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΜΕ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ.
Από τεχνικής πλευράς ένα κλασσικά σωστό Kawa. Καλύτερα όμως να έμενε στα 750 για λόγους σεβασμού της παράδοσης. 50cc και λίγα άλογα παραπάνω δεν τα χρειάζεται στα αλήθεια κανείς, ένα Ζ 750 όμως είναι αξία ανεκτίμητη!
ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ.ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ STREET ΟΣΑ ΚΑΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΕ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 KM/H KAI ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 240 KM/H ME ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ GENESIS 1000 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΑ 140KM/H ΜΕ ΤΟ VERSYS 650 ΝΟΙΩΘΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΜΕ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ.
Από τεχνικής πλευράς ένα κλασσικά σωστό Kawa. Καλύτερα όμως να έμενε στα 750 για λόγους σεβασμού της παράδοσης. 50cc και λίγα άλογα παραπάνω δεν τα χρειάζεται στα αλήθεια κανείς, ένα Ζ 750 όμως είναι αξία ανεκτίμητη!