LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εντυπωσιακή η σχεδίαση του τελικού και ακόμη πιο εντυπωσιακός, ο ήχος που αποδίδει! Το ψαλίδι είναι ατσάλινο τετραγωνικής διατομής, χωρίς «wow factor» αλλά κάνει μια χαρά την δουλειά του.

Η άποψή μας

Η τελευταία γενιά του Z800 δεν είναι απλώς η πιο ολοκληρωμένη στην ιστορία της σειράς αλλά αποτελεί ένα εξαίρετο δείγμα allrounder, ανεξαρτήτως εταιρείας, με υπερτονισμένα τα sport χαρακτηριστικά. Κάνει τα πάντα πολύ πάνω από τον μέσο όρο, είναι όμορφο, έχει «Kawasaki» αίσθηση και εμφανίζεται πολύ πιο «ανθρώπινο» και «μετρημένο» από τα 1000+ αντίστοιχα μοντέλα που επενδύουν στην υπερβολή, η οποία έχει και αυτή την χάρη της βέβαια. Αν λοιπόν έχετε μια οξύμωρη ορθολογιστική προσέγγιση στο θέμα «streetfighter» ή αν θέλετε να κάνετε μια ασφαλή μετάβαση από μικρότερους κυβισμούς σε μεγαλύτερους, το Z800 προτείνεται ανεπιφύλακτα!  



Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας

4T, 4K, Y/Ψ

Κυβισμός (κ.εκ.)

806

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

71Χ50,9

Συμπίεση (:1)

11,9

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

111/10.200

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

8,4/Δ.Α.

Τροφοδοσία

Ηλ. Ψεκασμός 

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

17

Βάρος, πλήρες (kg)

Δ.Α.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Ατσάλινο σωληνωτό, με προεκτάσεις αλουμινίου 

Αναρτήσεις Ε

USD πιρούνι 41 χλστ.

Διαδρομή (χλστ.)

120

Αναρτήσεις Π

Μονό αμορτισέρ

Διαδρομή

137

Φρένα Ε (χλστ.)

2Δ/310, 4Ε, ABS 

Φρένα Π (χλστ.)

Δ/250, 1Ε, ABS 

Τροχοί-Ελαστικά

 

Ελαστικό Ε

120/70-17

Ελαστικό Π

180/55-17

Διαστάσεις

 

Μήκος (χλστ.)

2.100

Πλάτος (χλστ.)

800

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.445

Ύψος σέλας (χλστ.)

834

 Εξοπλισμός

 

ABS/Ρυθμ.

Υ / Ν

Traction Control/Ρυθμ.

Ν

Στροφόμετρο

Υ

Immobiliser

Y

Υπολογιστής ταξιδιού

Υ

Μερικός χιλιομετρητής

Y

Ένδειξη βενζίνης

Y

Δείκτης θερμοκρασίας

Y

Θερμοκρασία περιβάλλοντος

Ν

Ζελατίνα/Ρυθμ.

Ν

Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α

Υ/Ν

Πλάγιο σταντ

Y

Κεντρικό σταντ

Ν

Χειρολαβές/Σχάρα

Υ/ Ν

Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π

Υ /Υ

 
  • ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ.ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ STREET ΟΣΑ ΚΑΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΕ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 KM/H KAI ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 240 KM/H ME ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ GENESIS 1000 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΑ 140KM/H ΜΕ ΤΟ VERSYS 650 ΝΟΙΩΘΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΜΕ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ.

      1
  • A.X.

    Από τεχνικής πλευράς ένα κλασσικά σωστό Kawa. Καλύτερα όμως να έμενε στα 750 για λόγους σεβασμού της παράδοσης. 50cc και λίγα άλογα παραπάνω δεν τα χρειάζεται στα αλήθεια κανείς, ένα Ζ 750 όμως είναι αξία ανεκτίμητη!

     

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ