H μεσαίου κυβισμού bobber της Moto Guzzi, αποτελεί στην ουσία μια σπορ custom κατασκευή. Αυτό γίνεται αντιληπτό από την διαφορετική θέση οδήγησης που σε τοποθετεί πιο όρθιο στην μοτοσυκλέτα. Το χαμηλό drag bar τιμόνι και τα ποδοστήρια, που είναι τοποθετημένα πιο πίσω και σε ψηλότερη θέση, σε βάζουν στην σπορ λογική του V9. Η σέλα είναι δύο επιπέδων και είναι η χαρά της βόλτας, καθώς το αφρώδες υλικό με την πλούσια ενίσχυση και την μαλακή υφή, θα κρατήσει ξεκούραστο τον αναβάτη για αρκετές ώρες. Το κομμάτι του συνοδηγού είναι από το ίδιο υλικό αλλά είναι μικρότερο σε έκταση και δεν συνίσταται για μεγάλες διαδρομές. Ο οδηγός έχει την επιλογή να αφαιρέσει τα μαρσπιέ του συνοδηγού και το τμήμα της σέλας του και να μετατρέψει την V9, σε μια απολαυστική δυναμική μονοθέσια μοτοσυκλέτα. Για τους διακόπτες μιλήσαμε και πριν. Εκτός από όμορφοι αισθητικά είναι και πλήρως εργονομικοί και τα πάντα είναι τακτοποιημένα και στη θέση τους. Χρέη πίνακα οργάνων, εκτελεί το στρογγυλό κοντέρ που περιλαμβάνει αναλογικό ταχύμετρο και μερικές ενδεικτικές λυχνίες για τα φλας, τη νεκρά και την λειτουργιάς των ηλεκτρονικών συστημάτων. Στο κάτω μέρος εμπεριέχεται μια ψηφιακή οθόνη που απεικονίζει πληροφορίες για σχέση κιβωτίου, ολικό και μερικό χιλιομετρητή, μέση και στιγμιαία κατανάλωση, εξωτερική θερμοκρασία, μέση ταχύτητα και επίπεδο traction. Επίσης περιλαμβάνεται shift light για ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων που μπορεί να ρυθμιστεί σύμφωνα με τα θέλω του αναβάτη. Αν κάτι απουσιάζει, αυτό είναι το στροφόμετρο. Στον κατάλογο των αξεσουάρ διατίθεται η λειτουργία πολυμέσων μέσω της οποίας συνδέεις το κινητό σου με το V9 και έχεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την βόλτα ή το ταξίδι. Στην οθόνη του smartphone, μέσω της ειδικής εφαρμογής έχεις διαθέσιμες ενδείξεις για το ταχύμετρο, το στροφόμετρο, τη στιγμιαία ισχύ, τη στιγμιαία ροπή, τη στιγμιαία και μέση κατανάλωση καυσίμου, τη μέση ταχύτητα και την τάση της μπαταρίας, την επιμήκη επιτάχυνση, τον αναλυτικό υπολογιστή ταξιδιού και μέτρησης της γωνίας κλίσης στις στροφές χάρη στους αλγόριθμους που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτό το μοντέλο. Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει επίσης το immobilizer και η θύρα USB που βρίσκεται στο λαιμό του συστήματος διεύθυνσης, χρήσιμη για τη φόρτιση εξωτερικών συσκευών.