Τι και αν δεν είσαι φαν των Bobber μοντέλων και δεν σε ενθουσιάζει η ιδέα της οδήγησης ενός από αυτά; Αν βρεθείς πάνω στην άνετη σέλα ενός V9 Bobber, είναι σίγουρο ότι θα σε αναγκάσει να επαναπροσδιορίσεις τις αντιλήψεις σου περί αυτών. Η Moto Guzzi κατασκεύασε ένα μοντέλο, που με τον απαράμιλλο χαρακτήρα του, θα σε μεταφέρει γλυκά στους δικούς του ανέμελους ρυθμούς και θα σου διδάξει ένα διαφορετικό τρόπο προσέγγισης των πραγμάτων. Η μετάβαση γίνεται σταδιακά και αφού πρώτα βολευτείς. Εργονομικά ο αναβάτης θα βρεθεί σε μια βολική θέση οδήγησης με τον κορμό να γέρνει ελάχιστα προς τα πίσω, τοποθετημένος σε μια cruiserάδικη στάση. Η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 785 χιλιοστά και σε συνδυασμό με το συνολικό βάρος των 199 κιλών, επιτρέπει στον οδηγό να ακουμπήσει και τα δύο πόδια στο έδαφος και να χειριστεί με ευκολία τη μοτοσυκλέτα ακόμα και συνθήκες έντονου μποτιλιαρίσματος. Η στιγμή της εκκίνησης μοιάζει ιεροτελεστία. Μιζιά και ο δικύλινδρος έρχεται στη ζωή παράγοντας μηχανικούς θορύβους από τα σπλάχνα του μοτέρ που καταλήγουν σε μια μπάσα χροιά στο τελικό της εξάτμισης. Σου έρχεται να τον σβήσεις και να επαναλάβεις τη διαδικασία μόνο και μόνο για την αίσθηση του πράγματος. Ξερογκαζιά και ο νοσταλγικός ήχος από τον V2 γεμίζει τα αυτιά σου με μελωδίες, πετσοκομμένες μεν ελέω Euro4, αυθεντικές δε. Η ελαφριά αίσθηση και η ροπή από τις πολύ χαμηλές στροφές σε βάζουν στο παιχνίδι της απόλαυσης. Τα χέρια απλώνουν στο φαρδύ τιμόνι και τα πόδια μπαίνουν σε ξεκούραστη θέση. Πολλές φορές ακουμπούν στους κυλίνδρους, αλλά εξαιτίας του θερμοαγώγιμου υλικού που είναι καλυμμένοι, δεν καίγεσαι. Κίνηση, μποτιλιάρισμα, γρήγοροι ρυθμοί απλά δεν ανήκουν στο λεξιλόγιο του V9. Μια τέτοια προσωπικότητα μπορεί να σαγηνευτεί μόνο από easy to roll καταστάσεις και να σαγηνέψει με τον γοητευτικό χαρακτήρα της χαλαρής οδήγησης. Και αν αποφασίσεις να ανεβάσεις ρυθμούς θα σε ακολουθήσει αρκεί να σεβαστείς την ιδιοσυγκρασία της. Τα φαρδιά ελαστικά επηρεάζουν τον χειρισμό και θέλουν εξοικείωση, ενώ το μπροστινό πιρούνι είναι νευρικό σε απότομες αντιδράσεις και έντονες κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Τα φρένα εκπλήσσουν ευχάριστα με τη δύναμη και την αποτελεσματικότητά τους και το ABS παρεμβαίνει μόνο όταν χρειαστεί πραγματικά. Αυτό που αφήνει αρνητική εντύπωση είναι το Traction Control και η λειτουργία του. Ακόμα και στο λιγότερο παρεμβατικό επίπεδο, κόβει απότομα την παροχή ισχύος χωρίς να υπάρχει λόγος. Το V9 είναι μια μοτοσυκλέτα που χαίρεσαι να οδηγείς. Από τη μια η σπορ αισθητική της με το καλλίγραμμο ρεζερβουάρ, με μοναδικό μείον την τάπα που δεν κλειδώνει, τον V2 κινητήρα και το total black χρωματισμό της, και από την άλλη η απολαυστική cruising ιδιότητα με την υπογραφή της Guzzi, σου προσφέρουν μια ξεχωριστή συναρπαστική εμπειρία οδήγησης.