net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Κινείται με ταχύτητα και χάρη στους δρόμους της πόλης το καλά ζυγισμένο SV650.

Στο επαρχιακό η μοτοσικλέτα της Suzuki θα κινηθεί σβέλτα με την ανάλαφρη αίσθηση αλλά και την προθυμία του κινητήρα να επιταχύνει το SV650 να το χαρακτηρίζουν.

Οδηγώντας: Κάνει τα πάντα, και καλά!

Easy peasy Japanesey! Μια παιδική έκφραση, το “Easy peasy”, που συνοδεύεται από λέξη που δεν βγάζει και πολύ νόημα– το “Japanesey” στην προκειμένη περίπτωση -με στόχο να περιγράψει κάτι που είναι πολύ εύκολο ή γίνεται πολύ εύκολα. Ε λοιπόν, αυτή η έκφραση ταιριάζει γάντι στη μοτοσικλέτα της Suzuki! 
Είναι μια πολύ φιλική μοτοσικλέτα που κάνει τα πάντα με μεγάλη ευκολία. Στο κέντρο της πόλης το νέο SV650 αποδεικνύεται ένα πραγματικό διαμαντάκι. Το “Low RPM Assist” δουλεύει άρτια και σε αφήνει να ξεκινήσεις ακόμη και αν δεν ανοίξεις καθόλου το γκάζι. 

Το γκάζι μπορεί να παραμείνει κλειστό (!) ακόμη και αν εκτελείτε ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Τόσο καλά δουλεύει το σύστημα της Suzuki που μετατρέπει τη μοτοσικλέτα σε…scooter, στις πολύ χαμηλές ταχύτητες. Στους ελιγμούς βέβαια βοηθά και η σωστή κατανομή του βάρους που κάνει το SV να θυμίζει ακόμη ελαφρύτερη μοτοσικλέτα από αυτό που είναι, αν και ο V κινητήρας, με τον πίσω κύλινδρο που βρίσκεται ψηλά, δίνει ελαφρώς βαρύτερη αίσθηση σε σχέση με τον “εν σειρά” ανταγωνισμό. Το ABS λειτουργεί πολύ καλά στους γυαλισμένους δρόμους της πόλης, ενώ ιδιαίτερα ευχάριστος είναι και ο κινητήρας. 
Είναι πολύ ελαστικός και η απόδοσή του είναι μεστή από τις χαμηλές στροφές. Η ροπή σας επιτρέπει να κινείστε με μία ή και δύο ταχύτητες πάνω, παρά το γεγονός ότι η μέγιστη τιμή της αποδίδεται σημαντικά υψηλότερα στα χαρτιά. Ελκυστικός και ευχάριστος είναι και ο ήχος που απελευθερώνει το φιλτροκούτι στο γενναίο άνοιγμα το γκαζιού. Ανοίγοντας γενναία το γκάζι ο αναβάτης καταλαβαίνει παράλληλα ότι κάτω από τα πόδια του έχει ένα σύνολο υπάκουο μεν, έτοιμο για παιχνίδι ανά πάσα στιγμή δε! Η ουρά ανεξαρτητοποιείται εύκολα και ελεγχόμενα –τα σκληρά Dunlop φέρουν μερίδιο ευθύνης σε αυτό- ενώ εύκολα έρχονται και οι σούζες, αν το επιθυμείτε. Τον ευχάριστο χαρακτήρα του SV θα τον απολαύσει ο αναβάτης και σε δρόμο με στροφές. 

Η μοτοσικλέτα αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση, το πιρούνι της παραμένει βιδωμένο και υπό πίεση, ενώ το πίσω μέρος θα ανοίξει και εδώ την τροχιά του πάντα ελεγχόμενα. Τα φρένα κάνουν σε γενικές γραμμές καλή δουλειά και δεν θα προβληματίσουν με την απόδοσή τους, ενώ το αμορτισέρ χάνει λίγο τον μπούσουλα σε συνεχόμενες ανωμαλίες, ωστόσο προειδοποιεί έγκαιρα τον αναβάτη του. Ταξίδι φυσικά και θα μπορέσετε να κάνετε με το SV  με την ταχύτητα να σταθεροποιείται κοντά στα άνετα 140 χλμ./ώρα και την κατανάλωση να αντιστοιχεί σε μεσαίου κυβισμού scooter!

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ