Το τιμόνι φέρνει τα χέρια ψηλά σε μια ξεκούραστη θέση, με τους αγκώνες να έρχονται σε φυσιολογικές γωνίες. Το ίδιο ισχύει και για τα γόνατα του αναβάτη, αν και το πάτωμα τοποθετεί τα πόδια σε μια μόνο θέση, χωρίς να τους δίνει περιθώριο να μετακινηθούν. Η σέλα είναι άνετη, έχει μαλακό αφρώδες και δεν απέχει πολύ από το έδαφος, οπότε ο αναβάτης πατά με ευκολία στο έδαφος. Τα πράγματα για τον συνεπιβάτη δεν είναι εξίσου ρόδινα, αφού το κομμάτι της σέλας που απομένει δεν είναι μεγάλο, ενώ δεν υπάρχουν μαρσπιέ, οπότε τα πόδια του φιλοξενούνται στο πίσω μέρος της ποδιάς. Κάτω από τη σέλα χωράει ένα full face κράνος και περισσεύει χώρος για γάντια ή αδιάβροχα, ενώ υπάρχει και ένα μικρό ντουλαπάκι στην ποδιά με θύρα USB.
Μαζί με τα κλειδιά της Vespa παίρνετε και ένα πολύ πρακτικό τηλεκοντρόλ με το οποίο μπορείτε να ανοίγετε τη σέλα από απόσταση, χωρίς να είναι τα κλειδιά στον κεντρικό διακόπτη. Επίσης, υπάρχει και η λειτουργία bike finder, που κάνει τα φλάς να αναβοσβήνουν για εύκολο εντοπισμό του scooter όταν είναι παρκαρισμένο. Ένα από τα πιο όμορφα στοιχεία εξοπλισμού της Primavera είναι η ολοκαίνουργια έγχρωμη TFT οθόνη των 4,3 ιντσών η οποία εκτός από τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως ταχύμετρο, μερικό – ολικό χιλιομετρητή, θερμοκρασία περιβάλλοντος, στάθμη βενζίνης και άλλα, δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών τρόπων απεικόνισης των πληροφοριών και διαθέτει αισθητήρα φωτός, ώστε να ρυθμίζεται αυτόματα η φωτεινότητά της ανάλογα με τις συνθήκες.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει να γίνει στο Vespa Multimedia Platform (VMP), το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέσει το κινητό του τηλέφωνο με την οθόνη και να επεξεργάζεται τις κλήσεις του και πληροφορίες σχετικά με τη διαδρομή. Το VMP δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης, των κλήσεων και της μουσικής ή να ενεργοποιήσει τις φωνητικές εντολές από τα κουμπιά στο τιμόνι της Vespa.