Η Primavera δεν φοβάται την πυκνή κίνηση και το κάνει ξεκάθαρο από τα πρώτα κιόλας μέτρα αφού είναι ιδιαίτερα φιλική και ευέλικτη. Αλλάζει αστραπιαία κατεύθυνση και σε αυτό συμβάλουν οι μικρής διαμέτρου τροχοί, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, το χαμηλό κέντρο βάρους και οι μαζεμένες διαστάσεις. Η Vespa ελίσσεσαι με άνεση ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα και δύσκολα θα εγκλωβιστεί, αλλά και να συμβεί αυτό, δεν πειράζει αφού δίνει έτσι περισσότερο χρόνο στα μάτια των περαστικών να θαυμάσουν τη σιλουέτα της.
Οι αναρτήσεις φιλτράρουν αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου και ο αναβάτης απολαμβάνει ποιότητα κύλισης που συναντάμε σε ακριβότερα scooter. Βέβαια, η μικρή διάμετρος των τροχών και η περιορισμένες διαδρομές των αναρτήσεων θα κάνουν την Primavera να δείξει τη δυσαρέσκειά της σε μεγάλες λακούβες και συνεχόμενες ανωμαλίες, αλλά κανένας κατασκευαστής δεν είναι υποχρεωμένος να έχει στο νου του τους απαράδεκτους Ελληνικούς δρόμους, όταν εξελίσσει ένα μοντέλο. Επίσης, η Vespa παραμένει σταθερή και εμπνέει εμπιστοσύνη στον αναβάτη ακόμα και στην τελική της χωρίς να εμφανίζει αστάθεια ή ταλαντώσεις.
Το μοναδικό πράγμα που μας έλειψε κατά τη συμβίωσή μας μαζί της, ήταν το πλαϊνό σταντ που είναι πρακτικό στις σύντομες στάσεις. Βέβαια, υπάρχει στον κατάλογο των έξτρα, ενώ το να στηρίξεις την Primavera στο κεντρικό σταντ είναι πανεύκολο. Ο i-get κινητήρας σε στέλνει σβέλτα από φανάρι σε φανάρι και η καλορυθμισμένη μετάδοση σε βοηθάει να κινηθείς με ακρίβεια σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ η χαμηλή κατανάλωση κάνει οικονομικές της μετακινήσεις σου. Τέλος, τα φρένα έχουν πολύ καλή αίσθηση και προοδευτικότητα με το ABS στον εμπρός τροχό να παρεμβαίνει διακριτικά όταν είναι απαραίτητο.