Το κινητήριο σύνολο με το οποίο εξοπλίζεται η Primavera S 150 δεν μας είναι άγνωστο αφού έχει τοποθετηθεί και σε άλλα scooter της Piaggio και έχει αποδείξει την αξία του. Πρόκειται για τον μονοκύλινδρο, τετράχρονο i-get κινητήρα των 154,8 κυβικών με τις 3 βαλβίδες που αποδίδει 12,9 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 1,3 κιλά ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται με ψεκασμό και συνεργάζεται με CVT κιβώτιο μεταβαλλόμενης σχέσης. Η λειτουργία της μετάδοσης είναι υποδειγματική και σου επιτρέπει να ελέγχεις με ακρίβεια την κίνηση του scooter με χαμηλές ταχύτητες, χωρίς να «αρπάζει» ή να «αμολάει» απότομα. Η δύναμη του κινητήρα και η «κοντή» μετάδοση κάνουν την Primavera S να επιταχύνει γρήγορα μέχρι τα 70 χιλιόμετρα, ενώ αν ο αναβάτης κρατήσει το γκάζι ανοιχτό, συνεχίζει με πιο αργό ρυθμό μέχρι την τελική των 100 χιλιομέτρων την ώρα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, μετρήσαμε κατανάλωση 3,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και μπορεί να πέσει ακόμα περισσότερο με δεδομένο ότι η οδήγησή μας κάθε άλλο παρά οικονομική μπορούσε να χαρακτηριστεί. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 8 λίτρα με την τάπα να βρίσκεται κάτω από τη σέλα.