Χρειάζεται ελάχιστος χρόνος για να καταλάβεις ότι το MT-10 είναι πραγματικά μια μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού η οποία έχει στο μενού της την καθημερινή μετακίνηση. Η σέλα έχει μεγάλο μήκος και σωστό πλάτος και στα 825 χλστ. η απόστασή της από το έδαφος δεν είναι απαγορευτική ούτε για τα χαμηλά αναστήματα.
Η ανάλαφρη αίσθηση της μοτοσικλέτας βοηθά πολύ σε αυτό αφού ακόμη και αν πατάτε κάτω με τις μύτες ξέρετε ότι “το έχετε”, ακόμη και αν γείρει λίγο παραπάνω σε κάποια κακιά στιγμή. Το ρεζερβουάρ είναι σχετικά κοντό και φαρδύ και αυτό το λέμε για καλό γιατί σε αφήνει να τυλίξεις τα πόδια σου γύρω του ενισχύοντας παράλληλα την εντύπωση ότι κάθεσαι πάνω σε κάτι… μυώδες.
Το τιμόνι έχει σωστό πλάτος για τον fun χαρακτήρα του MT-10 και βρίσκεται σε τέτοια θέση που τοποθετεί τον κορμό ελαφρώς μπροστά. Έτσι ο αναβάτης έχει πολύ καλό έλεγχο σε όλες τις ταχύτητες ενώ μπορεί να διατηρήσει καλές μουαγιέν στον αυτοκινητόδρομο χωρίς να κουράζεται. Τα χειριστήρια στα αριστερά του τιμονιού είναι φορτωμένα και μεγάλα κουμπιά επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει εύκολα το σύστημα πρόσφυσης, τις ενδείξεις της μεγάλης οθόνης υγρών κρυστάλλων αλλά και να χρησιμοποιεί το cruise control, το οποίο βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό και λειτουργεί άψογα. Στην πολύ καλή θέση οδήγησης γενικότερα συμβάλλουν και τα σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ που θα επιτρέψουν και στους ψηλότερους να βολευτούν πάνω στο MT-10.
Η θέση του συνεπιβάτη είναι αναμενόμενα το μελανό σημείο της μοτοσικλέτας καθώς τα δικά του μαρσπιέ βρίσκονται πολύ κοντά στη μικρή σέλα με αποτέλεσμα να βολεύονται πραγματικά μόνο όσοι δεν ξεπερνούν σε ύψος τα 1,70 μ.