LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εν σειρά μοτέρ με φανταστικό ήχο και απόδοση που θυμίζει έντονα V4, χωρίς τα κουσούρια του τελευταίου-αυξημένο βάρος και πολυπλοκότητα.

Κινητήρας: Ότι ακριβώς πρέπει

Γυμνή μοτοσικλέτα και κινητήρας που αποδίδει 200 ίππους είναι ένας συνδυασμός που δεν έχει γίνει ακόμη αποδεκτός από τον δίτροχο κόσμο, ίσως και γιατί τα 200 άλογα, αν και εφικτά στις ημέρες μας, είναι ένα ακραίο νούμερο. Σε ένα γυμνό άλλωστε μετράει περισσότερο η αίσθηση και η γεμάτη απόδοση στο χαμηλομεσαίο φάσμα λειτουργίας από τις απόλυτες επιδόσεις. Αυτός είναι ο δρόμος που διάλεξαν οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας για το MT-10. 

Έτσι ο εν σειρά 4κύλινδρος με τον crossplane στρόφαλο  και τον μονόδρομο συμπλέκτη προέρχεται μεν από το R1 αλλά έχει δεχτεί πάρα πολλές και σημαντικές αλλαγές –σχεδόν το 40% των μηχανικών του μερών είναι καινούρια- ώστε να προσαρμόσει ανάλογα και την απόδοσή του. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι έχει αλλάξει στο ελάχιστο ο μοναδικός χαρακτήρας που δίνει ο συγκεκριμένος στρόφαλος στο μοτέρ, σε συνδυασμό με τα άνισα κατανεμημένα διαστήματα ανάφλεξης. 

Ανασχεδιασμένη κεφαλή, χαμηλότερη συμπίεση, νέα εισαγωγή, μικρότερες βαλβίδες εισαγωγής, μεγαλύτερο καρά δύο λίτρα φιλτροκούτι, νέα πιστόνια και βαλβίδες, μπιέλες από ατσάλι και όχι τιτάνιο, ένα και όχι δύο μπεκ στους ανασχεδιασμένους θαλάμους καύσης και νέο σύστημα εξαγωγής, είναι οι σημαντικότερες αλλαγές για το μοτέρ. 
Σε αυτές να προσθέσουμε και το κοντύτερο γρανάζωμα (δύο δόντια περισσότερα στο πίσω γρανάζι) αλλά και την αύξηση της μάζας του στροφάλου κατά 40% για να γίνει πιο γλυκός ο τρόπος απόδοσης.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ