Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4K, Y/Ψ, 16β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
998 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
79x50,9 |
Συμπίεση (:1) |
12 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
160,4/11.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
11,3/9.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
7,9 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
210 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
265 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινίου, δύο δοκών τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο, 43 χλστ., ΠΕ, ΑΣ,
ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /320, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 2Ε ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
190/55-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.095 |
Πλάτος (χλστ.) |
800 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.400 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
825 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Υ/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr