Ο μπροστινός LED προβολέας κάθετης διάταξης με DRL φωτά ημέρας και το πίσω LED φωτιστικό σώμα θυμίζουν U125.

Ο μπροστινός LED προβολέας κάθετης διάταξης με DRL φωτά ημέρας και το πίσω LED φωτιστικό σώμα θυμίζουν U125.

Ο μπροστινός LED προβολέας κάθετης διάταξης με DRL φωτά ημέρας και το πίσω LED φωτιστικό σώμα θυμίζουν U125.

Ο μπροστινός LED προβολέας κάθετης διάταξης με DRL φωτά ημέρας και το πίσω LED φωτιστικό σώμα θυμίζουν U125.

Το ψηλά τοποθετημένο ρύγχος, οι αλουμινένιες προστατευτικές χούφτες, το μικρό προστατευτικό μασκάκι του πίνακα οργάνων και το ανεστραμμένο πιρούνι παραπέμπουν σε Supermoto, ενώ τα προστατευτικά κάγκελ

Το ψηλά τοποθετημένο ρύγχος, οι αλουμινένιες προστατευτικές χούφτες, το μικρό προστατευτικό μασκάκι του πίνακα οργάνων και το ανεστραμμένο πιρούνι παραπέμπουν σε Supermoto, ενώ τα προστατευτικά κάγκελα και οι προστασίες στα φλας, τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα της 155 U1.

Τα προστατευτικά κάγκελα αποτρέπουν τυχόν δυσάρεστη επαφή του 155 U1 με το οδόστρωμα και θα σε γλιτώσουν από αρκετά ευρώ σε ενδεχόμενο λάθος.

Τα προστατευτικά κάγκελα αποτρέπουν τυχόν δυσάρεστη επαφή του 155 U1 με το οδόστρωμα και θα σε γλιτώσουν από αρκετά ευρώ σε ενδεχόμενο λάθος.

  • Ο μπροστινός LED προβολέας κάθετης διάταξης με DRL φωτά ημέρας και το πίσω LED φωτιστικό σώμα θυμίζουν U125.
  • Ο μπροστινός LED προβολέας κάθετης διάταξης με DRL φωτά ημέρας και το πίσω LED φωτιστικό σώμα θυμίζουν U125.
  • Το ψηλά τοποθετημένο ρύγχος, οι αλουμινένιες προστατευτικές χούφτες, το μικρό προστατευτικό μασκάκι του πίνακα οργάνων και το ανεστραμμένο πιρούνι παραπέμπουν σε Supermoto, ενώ τα προστατευτικά κάγκελ
  • Τα προστατευτικά κάγκελα αποτρέπουν τυχόν δυσάρεστη επαφή του 155 U1 με το οδόστρωμα και θα σε γλιτώσουν από αρκετά ευρώ σε ενδεχόμενο λάθος.

Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής

Σχεδιαστικά η νέα 155 U1 μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το γυμνό U125, όμως οι διαφοροποιήσεις σε αρκετά σημεία της κατασκευής, τη κατατάσσουν κάπου ανάμεσα σε street και adventure. Έτσι λοιπόν, ο μπροστινός LED προβολέας κάθετης διάταξης με τα εκατέρωθεν τοποθετημένα DRL φωτά ημέρας, το πίσω τύπου LED φωτιστικό σώμα και η αιχμηρή σιλουέτα με την εντυπωσιακή ανασηκωμένη ουρά θυμίζουν U125, αλλά οι ομοιότητες των δύο μοντέλων σταματούν εδώ. Η φιλοσοφία της 155 U1 ρέπει σαφώς προς την περιπέτεια,ενώ η συνολική της εικόνα εκπέμπει δυναμισμό με τα επιμέρους χαρακτηριστικά να ενισχύουν το σκληροπυρηνικό προφίλ της. Το ψηλά τοποθετημένο ρύγχος, οι αλουμινένιες προστατευτικές χούφτες, το μικρό προστατευτικό μασκάκι του πίνακα οργάνων, το ανεστραμμένο πιρούνι, τροχοί 17 ιντσών παραπέμπουν σε Supermoto.


Επίσης, οι ακτινωτοί τροχοί με τα tubeless ελαστικά διπλής χρήσης, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 215 χιλιοστά, τα προστατευτικά κάγκελα με μανιτάρια, η καρίνα του κινητήρα και οι προστασίες στα προειδοποιητικά φλας, τονίζουν το σκληροτράχηλο χαρακτήρατης 155 U1 και παράλληλα φροντίζουν ώστε να μην πληγωθούν τα ευαίσθητα μέρη της μοτοσυκλέτας σε ενδεχόμενη πτώση, δίνοντας μεγαλύτερο πεδίο δράσης στις off-road διαδρομές.Η Daytona έχει βάλει ψηλά τον πήχη ποιότητας στη 155 U1, με άψογο φινίρισμα, εφαρμογή και βαφή των υλικών σε κάθε σημείο της μοτοσυκλέτας. Αποτέλεσμα, ένα προσιτό μοντέλο, χωρίς εκπτώσεις και παραλειπόμενα σε θέμα κατασκευής. 

Ο μπροστινός LED προβολέας κάθετης διάταξης με DRL φωτά ημέρας και το πίσω LED φωτιστικό σώμα θυμίζουν U125.

Ο μπροστινός LED προβολέας κάθετης διάταξης με DRL φωτά ημέρας και το πίσω LED φωτιστικό σώμα θυμίζουν U125.

 

Σελίδα 1Daytona 155 U1 - Test: Adventure... τσέπης!
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA