Αρκετά ζωηρός ο κινητήρας των 155 κυβικών, με μεστή απόδοση και 18 ολοζώντανους ίππους στο ενεργητικό του.

Αρκετά ζωηρός ο κινητήρας των 155 κυβικών, με μεστή απόδοση και 18 ολοζώντανους ίππους στο ενεργητικό του.

    Κινητήρας

    Όπως δηλώνουν και τα αρχικά του ονόματος της, η 155 U1 εξοπλίζεται με ένα μονοκύλινδρο 4-βάλβιδο υγρόψυκτο κινητήρα 155 κυβικών της Zontes, ο οποίος αποδίδει 18 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 1,63 kg-m στις 7.500 σ.α.λ. Την τροφοδοσία του έχει αναλάβει το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού EFI της Bosch, ενώ διαθέτει δύο χαρτογραφήσεις Ε (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και S για γρήγορη sport λειτουργία, οι οποίες στην πράξη δεν έχουν κάποια αισθητή διαφορά.Μέρος του πλούσιου εξοπλισμού αποτελεί και οσυμπλέκτης ολίσθησης που αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα,εξομαλύνει τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στο κλείσιμο του γκαζιούμειώνοντας το φρένο κινητήρα και δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.Η μέση κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται στο απόλυτα αποδεκτό για καθημερινή χρήση νούμερο των 3,1 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Σε συνδυασμό με τη δεξαμενή καυσίμου 12,5 λίτρων, η οποία διαθέτει γαλβανισμένη εσωτερική επιφάνεια για αντιδιαβρωτική προστασία, επιτυγχάνεται αυτονομία που μπορεί να αγγίξει τα 400 χιλιόμετρα.

     

    Σελίδα 1Daytona 155 U1 - Test: Adventure... τσέπης!
    Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψη μας

    Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA