Ανετο, ευρύχωρο και με μπόλικο αφρώδες το κομμάτι που αντιστοιχεί στον οδηγό. Η θέση του συνεπιβάτη είναι άβολη και δεν ενδείκνυται για μεγάλες αποστάσεις.

Ανετο, ευρύχωρο και με μπόλικο αφρώδες το κομμάτι που αντιστοιχεί στον οδηγό. Η θέση του συνεπιβάτη είναι άβολη και δεν ενδείκνυται για μεγάλες αποστάσεις.

Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ευανάγνωστη LCDοθόνη με ψηφιακή απεικόνιση όλων των απαραίτητων ενδείξεων.

Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ευανάγνωστη LCDοθόνη με ψηφιακή απεικόνιση όλων των απαραίτητων ενδείξεων.

Η τάπα πλήρωσης καυσίμου, όπως και η σέλα, ανοίγει ηλεκτρικά μέσω διακόπτη, ένα χαρακτηριστικό που συναντάμε σε πολύ ακριβότερες κατασκευές.

Η τάπα πλήρωσης καυσίμου, όπως και η σέλα, ανοίγει ηλεκτρικά μέσω διακόπτη, ένα χαρακτηριστικό που συναντάμε σε πολύ ακριβότερες κατασκευές.

Η τάπα πλήρωσης καυσίμου, όπως και η σέλα, ανοίγει ηλεκτρικά μέσω διακόπτη, ένα χαρακτηριστικό που συναντάμε σε πολύ ακριβότερες κατασκευές.

Η τάπα πλήρωσης καυσίμου, όπως και η σέλα, ανοίγει ηλεκτρικά μέσω διακόπτη, ένα χαρακτηριστικό που συναντάμε σε πολύ ακριβότερες κατασκευές.

  • Ανετο, ευρύχωρο και με μπόλικο αφρώδες το κομμάτι που αντιστοιχεί στον οδηγό. Η θέση του συνεπιβάτη είναι άβολη και δεν ενδείκνυται για μεγάλες αποστάσεις.
  • Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ευανάγνωστη LCDοθόνη με ψηφιακή απεικόνιση όλων των απαραίτητων ενδείξεων.
  • Η τάπα πλήρωσης καυσίμου, όπως και η σέλα, ανοίγει ηλεκτρικά μέσω διακόπτη, ένα χαρακτηριστικό που συναντάμε σε πολύ ακριβότερες κατασκευές.
  • Η τάπα πλήρωσης καυσίμου, όπως και η σέλα, ανοίγει ηλεκτρικά μέσω διακόπτη, ένα χαρακτηριστικό που συναντάμε σε πολύ ακριβότερες κατασκευές.

Aνεση - Εργονομία

Δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο μια μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού να φέρει εξοπλισμό που συναντάμε σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών και μάλιστα σε μια τόσο προσιτή τιμή. Στην περίπτωση όμως της 155 U1 τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Το πλούσιο πακέτο άνεσης που κοσμεί τη σειρά 310, δίνει και εδώ το παρόν.Έτσι έχουμε, keyless σύστημα το οποίοεπικοινωνεί με τη μοτοσυκλέταόταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να την ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει.Το άνοιγμα της σέλας, του καλύμματος ρεζερβουάρ, όπως και το ξεκλείδωμα του τιμονιού, γίνονται ηλεκτρικά μέσω εύχρηστων διακοπτών, οι οποίοι φέρουν διακριτικό κρυφό φωτισμό για να τους βρίσκεις εύκολα κατά τη διάρκεια της νύχτας.


Μια ευανάγνωστη ψηφιακή οθόνη LCD, παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ η διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, δίνει δυνατότητα για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα.Σε ότι αφορά τον οδηγό, η σέλα είναι αρκετά φιλόξενη με επαρκές αφρώδες και σωστή απόσταση-825 χιλιοστά- από το έδαφος, ενώ ο συνεπιβάτης δύσκολα θα βολευτεί ειδικά σε διαδρομές μεγάλης διάρκειας, εξαιτίας του μικρού τμήματος που του αναλογεί και της μεγάλης γωνίας που σχηματίζουν τα γόνατα του.

Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ευανάγνωστη LCDοθόνη με ψηφιακή απεικόνιση όλων των απαραίτητων ενδείξεων.

Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ευανάγνωστη LCDοθόνη με ψηφιακή απεικόνιση όλων των απαραίτητων ενδείξεων.

 

Σελίδα 1Daytona 155 U1 - Test: Adventure... τσέπης!
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA