Η Adventure προσέγγιση της 155U1, της χάρισε ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών, το οποίο έχει αυξήσει την απόσταση από το έδαφος στα 215 χιλιοστά.Το δισκόφρενο 300 χιλιοστών με τη διπίστονη δαγκάνα κα

Η Adventure προσέγγιση της 155U1, της χάρισε ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών, το οποίο έχει αυξήσει την απόσταση από το έδαφος στα 215 χιλιοστά.Το δισκόφρενο 300 χιλιοστών με τη διπίστονη δαγκάνα και το σύστημα ABS της Bosch ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας κατά την επιβράδυνση.

Το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ασύμμετρο, υιοθετώντας ένα σχήμα τόξου στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Η απόληξη είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκ

Το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ασύμμετρο, υιοθετώντας ένα σχήμα τόξου στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Η απόληξη είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ κρατά χαμηλά και το κέντρο βάρους.

  • Η Adventure προσέγγιση της 155U1, της χάρισε ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών, το οποίο έχει αυξήσει την απόσταση από το έδαφος στα 215 χιλιοστά.Το δισκόφρενο 300 χιλιοστών με τη διπίστονη δαγκάνα κα
  • Το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ασύμμετρο, υιοθετώντας ένα σχήμα τόξου στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Η απόληξη είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκ

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Η δοκιμασμένη λύση της ατσάλινης σωληνωτής διάταξης του πλαισίου, σε συνδυασμό με το ενισχυμένο ψαλίδι από ειδικό κράμα αλουμινίου, επιτυγχάνουν μείωση βάρους, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.Η Adventure προσέγγιση της 155U1, της χάρισε ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών, μεγαλύτερου σε μήκος από το αντίστοιχο που συναντάται στη streetfighter έκδοση της σειράς. Αντίστοιχα έχει αυξηθεί και η απόσταση της μοτοσυκλέτας από το έδαφος στα 215 χιλιοστά. 


Το κεντρικά τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ διαθέτει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης για ομαλότερη συμπεριφορά και μεγαλύτερη ακρίβεια, ενώ μπορεί να ρυθμιστεί ως προς τη προφόρτιση του ελατηρίου.Ένα δισκόφρενο 300 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένα δισκόφρενο 230 χιλιοστών με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, συνεργάζονται με δικάναλο σύστημα ABS9.1m της Bosch για την επιβράδυνση της 155 U1.Οι εντυπωσιακές ακτινωτές ζάντες είναι ειδικά σχεδιασμένες για τη χρήση tubeless ελαστικών, με τις ακτίνες να εδράζονται περιφερειακά της ζάντας, στο χείλος του τροχού. Τα ελαστικά διπλής χρήσης της CST, διευρύνουν το πεδίο δράσης και σε offroad διαδρομές.

Το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ασύμμετρο, υιοθετώντας ένα σχήμα τόξου στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Η απόληξη είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ κρατά χαμηλά και το κέντρο βάρους.

Το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ασύμμετρο, υιοθετώντας ένα σχήμα τόξου στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Η απόληξη είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ κρατά χαμηλά και το κέντρο βάρους.

 
 

Σελίδα 1Daytona 155 U1 - Test: Adventure... τσέπης!
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA