Daytona G200: Ρετρό scrambler στυλ και αυτονομία 800 χιλιομέτρων
Κινητήρας 198cc απόδοσης 22 ίππων με κατανάλωση 2,5λτ/100χλμ
Street naked μοτοσυκλέτα με scrambler χαρακτηριστικά
Κεντρικό αμορτισέρ αζώτου και δικάναλο ABS
Ένδειξη TPMS και τιμή 2.995 ευρώ
Κινητήρας 198cc απόδοσης 22 ίππων με κατανάλωση 2,5λτ/100χλμ
Πολλοί αναβάτες, πιστοί στη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας, επιλέγουν να χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού για τις καθημερινές τους μετακινήσεις στην πόλη και όχι μόνο. Αυτή η προτίμηση δεν είναι απλώς θέμα συνήθειας· πολλοί αναβάτες εκτιμούν την αίσθηση και τη δυναμική που προσφέρει μια μοτοσυκλέτα, ακόμα και αν έχει μικρό κυβισμό. Η Daytona G200 είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτας η οποία υπόσχεται να καλύψει τα καθήκοντα της ως commuter καθώς και να δώσει την απόλαυση οδήγησης μιας μοτοσυκλέτας.
Εξοπλίζεται με έναν μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 198cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch. Αποδίδει 22 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 19Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. ενώ έχει σχετικά υψηλή σχέση συμπίεσης 12,5:1. Το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων της συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης για την αποφυγή του μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία η κατανάλωση κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα, μόλις στα 2,5 λίτρα/100χλμ ενώ το 20λιτρο ρεζερβουάρ θα δώσει αυτονομία που αγγίζει τα 800 χιλιόμετρα. Αυτό θα κάνει τις επισκέψεις για ανεφοδιασμό αρκετά αραιές και τις μετακινήσεις οικονομικές.
Street naked μοτοσυκλέτα με scrambler χαρακτηριστικά
Η Daytona G200 χαρακτηρίζεται ως μια μικρή Street Naked μοτοσυκλέτα δανειζόμενη αρκετά scrambler χαρακτηριστικά. Συνδυάζει το ρετρό στυλ με σύγχρονα χαρακτηριστικά όπως το κλασικό στρογγυλό φανάρι LED τεχνολογίας και το πιο μίνιμαλ πίσω φανάρι, επίσης LED. Φέρει περίτεχνα πλαστικά μέρη με κοφτές και καλλίγραμμες γωνίες που ενισχύουν την αισθητική και την αεροδυναμική της. Το ντεπόζιτο διακοσμείται με μια λεπτομερή πλαστική λωρίδα γύρω από την τάπα αεροπορικού τύπου, προσθέτοντας μια φινετσάτη αλλά και πρακτική πινελιά στη σχεδίασή της. Τα τακουνάτα ελαστικά μεικτής χρήσης διαστάσεων 110/70/17 εμπρός και 130/70/17 πίσω, της δίνουν την δυνατότητα να κάνει βατές χωμάτινες διελεύσεις με ασφάλεια. Φέρει ένα ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι επιτρέποντας περισσότερο χώρο στη δεξιά πλευρά της, όπου ξεπροβάλλει το κοντό τελικό της εξάτμισης, δίνοντας έναν πιο σπορ χαρακτήρα στη μοτοσυκλέτα. Στα όμορφα χαρακτηριστικά της G200 προσθέτονται και οι πεντάδιπλες ζάντες από χυτό αλουμίνιο.
Κεντρικό αμορτισέρ αζώτου και δικάναλο ABS
Η κεντρική πίσω ανάρτηση της μοτοσυκλέτας είναι εξοπλισμένη με αμορτισέρ αζώτου υψηλής πίεσης, ενώ η δυνατότητα μικρομετρικής προφόρτισης του ελατηρίου επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόζει την ανάρτηση ανάλογα με το βάρος του φορτίου και τις συνθήκες οδήγησης. Όσον αφορά τα φρένα, η G200 διαθέτει μπροστινό δισκόφρενο 300mm με διπίστονες δαγκάνες και ένα πίσω 230mm με έμβολο Ø38mm. Το σύστημα πέδησης εφοδιάζεται επίσης με δικάναλο ABS για την αποτροπή κλειδώματος των τροχών. Το βάρος της Daytona G200 είναι 160 κιλά, πλήρες υγρών, και σε συνδυασμό με τις μαζεμένες του διαστάσεις και το ύψος σέλας στα 830mm, την καθιστούν ιδιαίτερα διαχειρίσιμη στο αστικό τοπίο.
Ένδειξη TPMS και τιμή 2.995 ευρώ
Το σύστημα πέδησης της G200 εφοδιάζεται με δικάναλο ABS της Bosch και τα ελαστικά φέρουν αισθητήρες πίεσης και θερμοκρασίας επιτρέποντας στον αναβάτη να παρακολουθεί την κατάσταση τους σε πραγματικό χρόνο μέσω της LCD οθόνης. Οι διακόπτες στο τιμόνι είναι φωτιζόμενοι για διευκόλυνση του αναβάτη σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού ενώ διαθέτει και δύο θύρες φόρτισης USB 18W. Διατίθεται σε δύο χρωματικούς συνδυασμούς, Mat-Black και Black-Gold ενώ η τιμή της διαμορφώνεται στα μόλις 2.995 ευρώ.