Η σέλα, είναι άνετη, ρετρό, με εργονομικό σχήμα, που σε συνδυασμό με το ύψος των  805 χιλιοστά επιτρέπει εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στο έδαφος.

Η σέλα, είναι άνετη, ρετρό, με εργονομικό σχήμα, που σε συνδυασμό με το ύψος των 805 χιλιοστά επιτρέπει εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στο έδαφος.

Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, αλλά καταφέρνει να εναρμονίζεται με το υπόλοιπο vintage σύνολο και προσφέρει στον  οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, αλλά καταφέρνει να εναρμονίζεται με το υπόλοιπο vintage σύνολο και προσφέρει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Οι διακόπτες του μοντέλου.

Οι διακόπτες του μοντέλου.

Οι διακόπτες του μοντέλου.

Οι διακόπτες του μοντέλου.

  • Η σέλα, είναι άνετη, ρετρό, με εργονομικό σχήμα, που σε συνδυασμό με το ύψος των  805 χιλιοστά επιτρέπει εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στο έδαφος.
  • Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, αλλά καταφέρνει να εναρμονίζεται με το υπόλοιπο vintage σύνολο και προσφέρει στον  οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
  • Οι διακόπτες του μοντέλου.
  • Οι διακόπτες του μοντέλου.

Ανεση- εργονομία

Ρετρό στοιχεία, καθημερινή εργονομία


Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, αλλά καταφέρνει να εναρμονίζεται με το υπόλοιπο vintage σύνολο και προσφέρει στον  οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, αλλά καταφέρνει να εναρμονίζεται με το υπόλοιπο vintage σύνολο και προσφέρει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Το Rockstar 500 καταφέρνει να παντρεύει με απόλυτη επιτυχία τη σύγχρονη τεχνολογία με τα vintage στοιχεία, χωρίς να αλλοιώνει το χαρακτήρα του. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ενιαία σέλα του, που έρχεται σε  πλήρη αρμονία με το retro στύλ του Rockstar, αλλά διακατέχεται από σύγχρονες σχεδιαστικές λεπτομέρειες, που την κάνουν άκρως εργονομική και εύκολα προσβάσιμη. Το ύψος της, μόλις 805 χιλιοστά, επιτρέπει στον αναβάτη να πατήσει με ασφάλεια τα πόδια στο δρόμο, ενώ στο εμπρός τμήμα της έχει αεριζόμενη διάτρητη επένδυση και καπιτονέ αυλακώσεις. Με τη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας να γέρνει  περισσότερο προς τους «σύγχρονους Λούκι Λουκ», ο συνεπιβάτης έχει σαφώς λιγότερο διαθέσιμο χώρο για να βολευτεί, με τις χειρολαβές να είναι ελαφρώς κρυμμένες, προς τέρψη του σχεδιασμού, αλλά τα μαρσπιέ να βρίσκονται σε ικανοποιητική απόσταση και να μην κουράζουν τα πόδια. Στο ψηφιακό πίνακα οργάνων, που αποτελείται από μια LCD οθόνη, συναντάμε τις βασικές κι απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, με την έλλειψη του ρολογιού να μας αποσυντονίζει λίγο στην τρέλα της καθημερινότητας, αλλά να μας προσφέρει ένα αίσθημα ελευθέριας στις χαλαρές μας βόλτες, με τους διακόπτες του τιμονιού να κάνουν τα βασικά.
 

Οι διακόπτες του μοντέλου.

Οι διακόπτες του μοντέλου.

Σελίδα 1Daytona Rockstar 500 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση- εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψη μας

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA