Ανεβαίνοντας πάνω στο Rockstar 500 εκπλήσσεσαι από τη θέση οδήγησης, που σου φαίνεται γνωστή, ακόμα κι αν δεν έχεις ξανακαβαλήσει Scrambler μοτοσυκλέτα. Στο τιμόνι έρχεται σε απόλυτη γεωμετρική ισορροπία με τη σέλα και τα μαρσπιέ, τοποθετώντας σε «μέσα» στη μοτοσυκλέτα, σε γνώριμες γωνίες και όρθια θέση οδήγησης, που σε κρατάει χαλαρό και άνετο. Το μεγάλο τιμόνι, το ύψος της σέλας και το μικρό βάρος της μοτοσυκλέτας δημιουργούν συνθήκες εύκολης πρόσβασης και ευελιξίας. Ο άπειρος αναβάτης ίσως χρειαστεί λίγο χρόνο προσαρμογής με τη χαμηλή θέση της σέλας και το φαρδύ τιμόνι, αλλά τα πλεονεκτήματα που του προσφέρουν αξίζουν το κόπο. Δυο άτομα θα κινηθούν άνετα για κοντινές διαδρομές, με το σχετικά κοφτερό τιμόνι να επιτρέπει εύκολα μανούβρες μέσα από τα αυτοκίνητα και στα στενά. Ο κινητήρας είναι φιλικός και επιταχύνει γραμμικά σε όλο το φάσμα του, με τα «δυνατά» του σημεία, να είναι οι χαμηλές και μεσαίες στροφές, κάνοντας τον ιδανικό για γρήγορες εκκινήσεις στο φανάρι και άμεσες προσπεράσεις τόσο εντός όσο κι εκτός πόλης. Οι μετρήσεις μας αποτυπώνουν τις δυνατότητες του κινητήρα, με τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να χρειάζονται μόλις 5,8 δλ, ενώ το 60-120 χλμ/ώρα διαρκεί 7,2 δλ. Στα θετικά για την κίνηση στο κλεινόν άστυ είναι και το σασμάν, που εκτός του μαλακού συμπλέκτη, έχει και κοντή κλιμάκωση που σε συνδυασμό με το ροπάτο κινητήρα θα συγχωρέσει τη λάθος επιλογή ταχύτητας.
Αψογα ρυθμισμένο, πολύ καλή ποιότητα κύλισης
Σε ανοιχτούς δρόμους, ταξιδεύει άνετα με 140 χλμ/ώρα, με το μεταξόνιο των 1.460 χιλιοστών να προσφέρει σταθερότητα και σιγουριά, με το μόνο ενοχλητικό να είναι η πίεση του αέρα, αφού δεν υπάρχει ούτε για δείγμα ζελατίνα, μιας και η φιλοσοφία των Scrambler θέλει «γυμνές» μοτοσυκλέτες. Οι αναρτήσεις είναι άψογα ρυθμισμένες, επιτρέποντας τις γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης και υπακούοντας «τυφλά» τον αναβάτη, ενώ δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα στην απορρόφηση των κακοτεχνιών των ελληνικών δρόμων. Παρά τα ελαστικά, που είναι σχεδιασμένα για όλα τα εδάφη, η ποιότητα κύλισης του Rockstar στην άσφαλτο είναι υψηλού επιπέδου και προσφέρουν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Τα φρένα είναι αντάξια του ονόματος τους, δεν παραπονιούνται κάτω από συνεχόμενες συνθήκες πίεσης και το ABS, το οποίο ο αναβάτης μπορεί να το απενεργοποιήσει κατά βούληση, δεν επεμβαίνει χωρίς λόγο. Στις μετρήσεις μας, το Rockstar σταμάτησε με ασφάλεια και σταθερότητα από τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 44,2 μέτρα.