To Rockstar 500 πατάει πάνω σε διπλό σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, που προσφέρει υψηλή ακαμψία και συνοχή στο σύνολο, χωρίς όμως να το βαραίνει επικίνδυνα, με τη ζυγαριά να δείχνει 194 κενά κιλά. Η λίστα περιφερειακών που φοράει το Daytona είναι μεγάλη και «βασιλική», με ονόματα βαριά και αποδεδειγμένης αξίας. Οι αναρτήσεις είναι ευγενική χορηγίας της Kayaba (KYB), ρυθμιζόμενες ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση, με ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χιλιοστών και διαδρομής 155 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ διαδρομής 80 χιλ με μοχλικό πίσω. Στο σύστημα πέδησης, μπροστά συναντάμε δύο κυματοειδείς δίσκους 300 χιλιοστών με διπίστονες δαγκάνες της NISSIN και πίσω ένα κυματοειδή δίσκο 240 χιλιοστών, επίσης με διπίστονη δαγκάνα NISSIN, ενώ το δικάναλο σύστημα ABS της Bosch φέρει τρεις επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας. H σημασία στη παραμικρή λεπτομέρεια φαίνεται και στα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, όπου βρίσκουμε τα ΜΤ60 της Pirelli, διαστάσεως 110/80-18 μπροστά και 160/60-17 πίσω, που ντύνουν τις ζάντες ελαφρύ κράματος αλουμινίου, που διατηρούν το βάρος χαμηλά και προσθέτουν παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα.