Οι διπίστονες δαγκάνες της Nissin σε συνδυασμό με τα 2 δισκόφρενα μπροστά των 300 χιλιοστών και το ένα πίσω 240 χιλιοστών έχουν αναλάβει το φρενάρισμα του Daytona.

Οι διπίστονες δαγκάνες της Nissin σε συνδυασμό με τα 2 δισκόφρενα μπροστά των 300 χιλιοστών και το ένα πίσω 240 χιλιοστών έχουν αναλάβει το φρενάρισμα του Daytona.

    Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

    Τα επώνυμα περιφερειακά κάνουν την διαφορά

    To Rockstar 500 πατάει πάνω σε διπλό σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, που προσφέρει υψηλή ακαμψία και συνοχή στο σύνολο, χωρίς όμως να το βαραίνει επικίνδυνα, με τη ζυγαριά να δείχνει 194 κενά κιλά. Η λίστα περιφερειακών που φοράει το Daytona είναι μεγάλη και «βασιλική», με ονόματα βαριά και αποδεδειγμένης αξίας. Οι αναρτήσεις είναι ευγενική χορηγίας της Kayaba (KYB), ρυθμιζόμενες ως  προς την προφόρτιση και την απόσβεση, με ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χιλιοστών και διαδρομής 155 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ διαδρομής 80 χιλ με μοχλικό πίσω. Στο σύστημα πέδησης, μπροστά συναντάμε  δύο κυματοειδείς δίσκους 300 χιλιοστών  με διπίστονες δαγκάνες της NISSIN και πίσω ένα κυματοειδή δίσκο 240 χιλιοστών, επίσης με διπίστονη δαγκάνα NISSIN, ενώ το δικάναλο σύστημα ABS της Bosch φέρει τρεις επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας. H σημασία στη παραμικρή λεπτομέρεια φαίνεται και στα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, όπου βρίσκουμε τα  ΜΤ60 της Pirelli, διαστάσεως 110/80-18 μπροστά και 160/60-17 πίσω, που ντύνουν τις ζάντες  ελαφρύ κράματος αλουμινίου, που  διατηρούν το βάρος χαμηλά και προσθέτουν παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα.
     

    Σελίδα 1Daytona Rockstar 500 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
    Σελίδα 3Ανεση- εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψη μας

    Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA