Το Rockstar 500 κινείται από ένα δικύλινδρο σε σειρά υγρόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 471 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 43 ίππους  στις 8.500 σ.α.λ, με τη ροπή να αγγίζει τα 4,1 χλγμ.  στις 6.500 σ.

Το Rockstar 500 κινείται από ένα δικύλινδρο σε σειρά υγρόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 471 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 43 ίππους στις 8.500 σ.α.λ, με τη ροπή να αγγίζει τα 4,1 χλγμ. στις 6.500 σ.α.λ.

    Κινητήρας

     O υγρόψυχτος  2κύλινδρος 8βαλβιδος κινητήρας αποδίδει  43 ίππους  στις 8.500 σ.α.λ, με τη ροπή να αγγίζει τα 4,1 χλγμ  στις 6,500 σ.α.λ., νούμερα κατάλληλα και για οδήγηση με Α2 δίπλωμα. Το Rockstar συνεργάζεται με ένα 6ταχυτητο κιβώτιο με μαλακό συμπλέκτη, που το κάνει ιδανικό για κίνηση μέσα στη πόλη, με την τροφοδοσία να έχει αναλάβει το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch. Η τιμή της μέσης κατανάλωσης του κατά την διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 4,5 λτ/100 χλμ και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 18 λίτρων, η αυτονομία φτάνει τα 400 χιλιόμετρα.

    Σελίδα 1Daytona Rockstar 500 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
    Σελίδα 3Ανεση- εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψη μας

    Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA