Αυτή η νέα γενιά των υγρόψυκτων boxer πραγματικά δε μοιάζει σε τίποτε με το παρελθόν. Στροφάρει πανάλαφρα και μαζεύει χιλιόμετρα τάχιστα – σε αντίθεση με τους παλιότερους boxer που έδειχναν (και ήταν) πιο αργόστροφοι και μετά τις μεσαίες ένιωθες καθαρά το πόσο γρήγορα πήγαινες. Εδώ ξεχνάς λίγο να κοιτάξεις το κοντέρ και έχεις μαζέψει 180.
Στη βασική έκδοση το RS διαθέτει δύο Riding Modes, Road και Rain – με τη δεύτερη εύλογα να “ξυρίζει” τις κορυφές από τις καμπύλες απόδοσης και να χαλαρώνει την απόκριση στο γκάζι για κίνηση σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Η μοτοσικλέτα της δοκιμής διέθετε το πακέτο Riding Modes Pro που συμπεριλαμβάνει το DTC (Dynamic Traction Control) και προσθέτει δύο ακόμη χαρτογραφήσεις. Στην Dynamic αγριεύει η απόκριση στο γκάζι και η απόδοση γίνεται πιο απότομη. Δεν έχει περισσότερη δύναμη – δεν είναι το πόσο, μα το πώς που αλλάζει. Παράλληλα υπάρχει και η επιλογή της χαρτογράφησης User, όπου ο αναβάτης μπορεί ο ίδιος να ρυθμίσει την επιθυμητή απόκριση στο γκάζι και να τη συνδυάσει με τη ρύθμιση της επιλογής του στο traction control.
Μιλώντας για το DTC, αυτό ρυθμίζεται επίσης σε Dynamic, Road και Rain, όπου η παρεμβατικότητά του ξεκινά από τη μικρότερη δυνατή (Dynamic) και κορυφώνεται στη Rain. Το traction control επίσης απενεργοποιείται τελείως, όπως το ABS.
Τέλος, στη μοτοσικλέτα που δοκιμάσαμε η μετάδοση συνοδευόταν από ένα προαιρετικό σύστημα quickshifter, δηλαδή ηλεκτρονική υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων δίχως να κλείνει το γκάζι.