Το Ninja 250SL δεν είναι εντυπωσιακό απλά και μόνο για το λόγο πως δεν περιμένει κανείς τόσο καλές επιδόσεις από μια μικρή σε κυβικά μοτοσικλέτα. Είναι εντυπωσιακό πέρα από τους όποιους περιορισμούς κυβισμού, γιατί είναι απόλυτα ισορροπημένο, και τόσο ικανό, ώστε να κάνει τον αναβάτη του να παραμιλάει από ενθουσιασμό. Το κοιτάς το πρωί, και ξέρεις πως η απόλαυση της sport οδήγησης απέχει μόνο ένα στενό μακριά... στην πρώτη στροφή που θα συναντήσεις. Και φτάνοντας στη δουλειά, έχεις πλατύ χαμόγελο χαραγμένο, από το ένα αυτί στο άλλο. Μοτοσικλέτα για πραγματική sport οδήγηση σε πόλη ή πίστα, σε πακέτο που περιλαμβάνει οικονομική αγορά και συμβίωση, διασκέδαση άνευ προηγουμένου, και χρηστικές πινελιές για καθημερινή μετακίνηση. Από τις πιο απολαυστικές μοτοσικλέτες που έχουμε οδηγήσει τον τελευταίο καιρό.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, 2ΕΕΚ, Y/Ψ, 4β |
|
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
471 |
|
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
72x61.2 |
|
|
Συμπίεση (:1) |
11,3 |
|
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
27,62/9,700 |
|
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,3/8.200 |
|
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός 38 χλστ. |
|
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας
(λίτρα) |
11 |
|
|
Κατανάλωση
(lt/100χλμ) |
4,2 |
|
|
Βάρος γεμάτο (kg) |
195 |
|
|
Τελική ταχύτητα (χλμ) |
163 |
|
|
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου χωροδικτύωμα |
|
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι. |
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
110 |
|
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ Uni-Trak, ΠΕ |
|
|
Διαδρομή |
116 |
|
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 290, 2Ε |
|
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 220, 2E |
|
|
|
|
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
|
Ελαστικό Ε |
Dunlop TT 900 100/80-17 |
|
|
Ελαστικό Π |
Dunlop TT 900 130/70-17 |
|
|
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
1.935 |
|
|
Πλάτος
(χλστ.) |
685 |
|
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.330 |
|
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
780 |
|
|
|
|
||
Εξοπλισμός |
|
||
ABS |
_ |
||
Μίζα |
Υ |
||
Μανιβέλα |
_ |
||
Στροφόμετρο |
Y |
||
Κοντέρ |
Y |
||
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
||
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
||
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
||
Φέρινγκ |
Y |
||
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
||
Κεντρικό σταντ |
_ |
||
Πλάγιο σταντ |
Y |
||
Σχάρα |
_ |
||
Κλειδαριά κράνους |
_ |
||
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
||
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr