Το πλαίσιο του Versys δεν έχει δεχτεί αλλαγές διότι, πολύ απλά, δεν τις χρειαζόταν. Ζυγισμένο προς την ουδετερότητα – προσόν για απροβλημάτιστη καθημερινή χρήση και ταξίδι – αφήνει τον αναβάτη να ανακαλύψει τα όριά του.
Γύρω από αυτό όμως έχουμε πολλές αλλαγές. Το νέο ανεστραμμένο πιρούνι της Showa με τα όμορφα κόκκινα καπάκια διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης στο αριστερό καλάμι και απόσβεσης επαναφοράς στο δεξί. Η αίσθηση που αφήνει είναι πιο σφικτή από τους προκατόχους του, με καλές αποσβέσεις, ανταποκρίνεται στις αλλαγές των ρυθμίσεών του και βοηθά στη γρήγορη οδήγηση.
Το αμορτισέρ αντίθετα έχει χάσει την απόσβεση επαναφοράς και στη θέση της έχει έλθει ένας υδραυλικός μηχανισμός ρύθμισης της προφόρτισης, η οποία πλέον κάνει παιχνιδάκι την προσαρμογή στο φόρτωμα. Το αμορτισέρ είναι ίσως το πιο αδύναμο σημείο στη δυναμική συμπεριφορά του νέου Versys, καθώς δείχνει να υπολείπεται λίγο σε αποσβέσεις και υπό πίεση μου έδωσε μικρές πλεύσεις. Αυτές δεν χαλούν την άνεση και δεν ενοχλούν σε χαλαρή οδήγηση, ωστόσο κάνουν την εμφάνισή τους όταν προσπαθείς να πιέσεις.
Τα φρένα από την άλλη έχουν κάνει, δύο βήματα μπροστά. Η Kawasaki έχει επιλέξει νέες δαγκάνες της Nissin και πίσω χρησιμοποιεί μεγαλύτερο δίσκο (250 χιλιοστά, από 220). Ισχυρότερο αρχικό δάγκωμα και προοδευτικότερη αίσθηση στη μανέτα είναι τα δύο βασικά χαρακτηρηστικά τους, στοιχεία που μεταφράζονται σε σημαντική βελτίωση. Όχι, το Versys δεν «έπασχε» στα φρένα του, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δε μπορούσε να γίνει καλύτερο. Εμείς οδηγήσαμε την έκδοση με ABS, όπου το μπροστινό σπάνια προκάλεσε την επέμβασή του, γεγονός που σημαίνει πως και στην έκδοση χωρίς ABS θα είναι σύμμαχος του αναβάτη. «Δυνατό και προοδευτικό» είναι ο χαρακτηρισμός που περιγράφει ένα καλό φρένο και αυτό ακριβώς έχει το νέο Versys.