Αφού καθίσεις λίγο δίπλα στο Ζ, καθώς εκείνο ζεσταίνεται, όχι απαραίτητα για το ζέσταμα, αλλά για να απολαύσεις ήχο (και λίγα λέμε, πιστέψτε μας), βάζεις το κράνος, καβαλάς, και έφυγες για βόλτα. Η δύναμη έρχεται γραμμικά, από χαμηλά, και σε γεμίζει εμπιστοσύνη, όσον αφορά τις όποιες προσπεράσεις, ενώ με τον ήχο που παράγει το κτήνος του Akashi, έχεις ένα ακόμη ατού ασφάλειας, αφού όλοι γύρω σου νιώθουν το Sugomi (την ξεχωριστή παρουσία του Ζ), μόνο και μόνο από το μπουμπουνητό που ξεχύνεται από τα 4 γκάνια! Ο Χουλκ εμπνέει σεβασμό, και με σεβασμό τον αντιμετωπίζουν όλοι, ενώ αυτό περιλαμβάνει φυσικά και τον αναβάτη του. Στα πρώτα χιλιόμετρα, με τα σκληρά Sportmax να είναι εντελώς κρύα, κάθε στροφή με άσφαλτο-γυαλί μετατρέπεται σε υπόθεση λεπτού χειρισμού, και σε γλυκιά πλαγιολίσθηση διαρκείας, καθ όλη τη στροφή. Όταν πάλι βρεθείς σε σαμαράκια και λακκούβες, και με τις νέες, πιο σφιχτές αναρτήσεις τέρμα σκληρές, σου κουνιέται το μυαλό! Τη δεύτερη ημέρα, πήρα το κατσαβιδάκι μου, και τις γύρισα (εμπρός-πίσω) στο τέρμα μαλακό. Δεν γινόταν αλλιώς, ειδικά όταν μιλάμε για αναβάτη κατηγορίας φτερού. Τώρα μάλιστα. Οι ρυθμίσεις κάνουν μεγάλη διαφορά! Σταμάτησε το κοπάνημα, και μπόρεσα να ανοίξω το γκάζι περισσότερο, δίχως να κοπανιέμαι σα χταπόδι στα σαμάρια. Και πάλι βέβαια, ακόμα και με τις βελτιώσεις του 2014, το Z αποδεικνύεται αρκετά πιο απρόθυμο από τους νεότερους αντιπάλους του, στο να αλλάξει κατεύθυνση. Δεν μπορείς να το πεις ευέλικτο, όμως από την άλλη είναι τέρας σταθερότητας, ακόμα και σε καμπές κοντά στην τελική του. Εύκολα θα δείτε τα 240 παντού, ενώ λίγο αργότερα το χιλιάρι της Kawasaki θα δείξει τα 250χλμ/ώρα. Όσον αφορά στην οδηγική απόλαυση, όταν ξεφύγετε από το κλεινόν άστυ -στο οποίο διεκπεραιώνει, δίχως ιδιαίτερο ενθουσιασμό, όλες τις μεταφορικές αποστολές που θα του αναθέσετε-, αρχίζει η ώρα της λύσσας. Γιατί για λύσσα κακιά πρόκειται, όταν σηκώνεται σούζα με τρίτη στο κιβώτιο και με 120χλμ/ώρα στο κοντέρ, και συνεχίζει έτσι, κάνοντας τον αναβάτη να ψάχνει για αεροδιαδρόμους να εξασκηθεί. Όλοι θέλουν να κοντράρουν το Ζ, κι έτσι μην απορείτε για τις ξερογκαζιές που θα ακούτε σε κάθε φανάρι, ενώ παράλληλα, όλοι -μα όλοι- το χαζεύουν, όπου κι αν σας πετύχουν. Η λύσσα συνεχίζεται σε καλό δρόμο, όπου όμως ο αναβάτης θα αναζητήσει κάποιο πιο μαλακό σετ ελαστικών, ειδικά για τις ελληνικές συνθήκες. Από την άλλη, τα Sportmax θα κρατήσουν ανέπαφο το πέλμα τους για αρκετό καιρό. Ο επαρχιακός ταιριάζει γάντι στο Ζ 1000, όπου θα αναδείξει τις αρετές του, χάρη και στις βελτιωμένες αναρτήσεις. Λίγη προσοχή θέλει το μπροστινό σε στροφές με σαμαράκια, αφού η σφιχτή του λειτουργία σημαίνει πως στις ανωμαλίες η μοτοσικλέτα έχει μια τάση να σηκώνεται όρθια, ενώ και στο άνοιγμα του γκαζιού σε στροφή έχει τάση να ανοίγει ελαφρώς την τροχιά της.
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr