'Ανεση. Εργονομία. Φυσικά. Αν μιλάμε για περιβάλλον πίστας, track day ή αγώνα, τότε οι 2 παραπάνω λέξεις αποκτούν τη δική τους σημασία. Η άνεση σίγουρα δεν έχει σχέση με την άνεση που όλοι γνωρίζουμε στο δρόμο, αλλά αφορά στην άνεση να κινείσαι πάνω στη σέλα, και να παίρνεις τη σωστή θέση στη μοτοσικλέτα. Και όσον αφορά στην εργονομία, ο απόλυτος σκοπός έχει να κάνει με το σωστό κούμπωμα και τον απόλυτο έλεγχο της μοτοσικλέτας σε οριακές, ακραίες συνθήκες. Η MV Agusta F3 800 λοιπόν, παίρνει 10 στα 10 για τα παραπάνω. Πάντα για συνθήκες πίστας, ή έστω για ειδικές συνθήκες δρόμου που δύσκολα θα απαντήσει κανείς στην Ελλάδα.
Αν θέλετε να προσβάλλετε αυτό το απόλυτο sport δημιούργημα που έφτιαξαν με πάθος οι designers του Varese, πάρτε το στην καφετέρια, και οδηγείστε το καθημερινά στους αστικούς δρόμους της χώρας μας. Δεν είναι δύσκολο να το κάνετε. Αρκεί να διαθέτετε τα 16.800 ευρώ. Όμως θα το πληρώσετε, και θα το πληρώσετε ακριβά. Η ζέστη του κινητήρα είναι ικανή να σας τηγανίσει πόδια και καβάλο, ακόμα κι όταν η κλίμακα της θερμοκρασίας βρίσκεται... στη μέση. Η σκυφτή θέση οδήγησης, και η ευκολία με την οποία η F3 ξεφτιλίζει τα όρια ταχύτητας, θα σας κάνουν να θέλετε χειροπράκτη κάθε δεύτερη εβδομάδα για σβέρκο και μέση. Και τα αδιανόητα φρένα (τα καλύτερα που έχουμε δοκιμάσει ποτέ), θα κάνουν τα πόδια σας να γλιστράνε από τα μαρσπιέ στα δυνατά φρεναρίσματα πάνω από τις ανωμαλίες.
Ανωμαλίες είπαμε; Οι σφιχτές αναρτήσεις θα γεμίσουν τους μύες σας γαλακτικό οξύ από το σφίξιμο στο κοπάνημα, και θα βγάλουν με βία τον αέρα από τα πνευμόνια σας. Απόλυτο; Ω ναι. One track mind, θα έλεγαν οι 'Αγγλοι, κι εδώ η φράση έχει διπλά πετυχημένο χαρακτήρα. Ξεροκέφαλη, κεντραρισμένη σε πίστα και καλούς ευρωπαϊκούς δρόμους, με χαρακτήρα εξειδικευμένο όσο δεν πάει.