Τα 346 κυβικά του υγρόψυκτου μονοκύλινδρου κινητήρα του Quadro 4 έρχονται στη ζωή ήρεμα και χωρίς κραδασμούς, μια κατάσταση που διέπει όλο το εύρος λειτουργίας του. Τα 30 άλογα που αποδίδει έχουν να κινήσουν πολλά κιλά, 257 στεγνά λέει ο κατασκευαστής. Το αποτέλεσμα είναι μια απαλή και διακριτική επιτάχυνση, καθώς χρειάζεται κάμποσα δευτερόλεπτα για να φτάσει στα 100 χ.α.ώ. και ακόμη περισσότερα για να μαζέψει παραπάνω φόρα. Τα 120 δείχνουν ως η λογική ταχύτητα ταξιδίου με το Quadro 4, δίχως να αισθάνεσαι πως ξεζουμίζεις τον κινητήρα, χωρίς κραδασμούς και με περιθώριο για το κάτι παραπάνω. Η τελική ταχύτητα είναι τα 140 ό,τι και να κάνεις, καθώς ένας διακριτικός κόφτης δεν επιτρέπει να ανέβουν άλλο οι στροφές του κινητήρα – είμαστε στις 8.200.
Με τα συγκεκριμένα δεδομένα το Quadro 4 έχει όση δύναμη χρειάζεται για να κινείται άνετα σε κάθε είδους δρόμο, τόσο στην πόλη όσο και εκτός αυτής, έχοντας αρκετή δύναμη για να πάει σβέλτα αλλά όχι για να ξεσηκώσει με τις επιταχύνσεις του. Στις ρεπρίζ, ειδικά μετά τα 100 στο κοντέρ, η επιτάχυνση είναι άμεσα συνυφασμένη με τις επικρατούσες συνθήκες. Στην ανηφόρα ή όταν κουβαλά και δεύτερο άτομο στη σέλα του, το ανοίγεις τέρμα και περιμένεις, με τα χιλιόμετρα να μαζεύονται με αργό ρυθμό. Η κατανάλωσή του από την άλλη σίγουρα συγκαταλέγεται στα σημαντικά του προσόντα. Μετρήσαμε 5,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, μια μέση τιμή υπολογισμένη σε πραγματικές μικτές συνθήκες, δηλαδή με το γκάζι γενναία ανοιγμένο και όχι με στόχο να βγει ό,τι πιο οικονομικό γίνεται.
Δυστυχώς υπερβολικα μικρος κ αδυναμος κινητηρας, ενω αν θα εβγαζαν σε παραγωγη το quadro4 big Q θα κερδιζαν στην αγορα. Ερχεται η Honda & Yamaha με τρι- κ τετρατροχα μεγαλου βελινεκιου, ας το σκεφτουνε σοβαρα...
Δυστυχώς υπερβολικα μικρος κ αδυναμος κινητηρας, ενω αν θα εβγαζαν σε παραγωγη το quadro4 big Q θα κερδιζαν στην αγορα. Ερχεται η Honda & Yamaha με τρι- κ τετρατροχα μεγαλου βελινεκιου, ας το σκεφτουνε σοβαρα...