Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
346 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
82 x 65,5 |
Συμπίεση
(:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
30/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,5/5.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15 |
Κατανάλωση (λίτρα/100
χλμ.) |
5,1 |
Βάρος, στεγνό
(κιλά) |
257 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
140 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Ελαιο-πνευματική ανάρτηση HTS |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Ελαιο-πνευματική ανάρτηση HTS |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 240 χλστ., 2πίστονες δαγκάνες |
Φρένα Π (χλστ.) |
2Δ, 240 χλστ., 2πίστονες δαγκάνες |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.180 |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
Δ.Α. |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
770 |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/80-14 |
Ελαστικό Π |
110/80-14 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
- |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
- |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
- |
Κεντρικό
σταντ |
- |
Πλάγιο
σταντ |
- |
Σχάρα |
- |
Κλειδαριά
κράνους |
- |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
- |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
- |
Ποιος φταίει που κάποιοι οδηγοί είναι ακόμα επικίνδυνοι;
Benelli Imperiale 400: Σύγχρονα σωθικά με αυθεντική Vintage εμφάνιση
Η Νότια Κορέα μελετάει μετατροπή βενζινοκίνητων σε ηλεκτροκίνητα για λόγους κόστους
Κούριερ και delivery απεργούν την Κυριακή 8 Μαΐου
Bonelli.gr: Λιπαντικά για όλα τα μοντέλα με 1 κλικ
Yamaha NMAX 155: Κινητήρας Blue Core 155 κ.εκ. για μειωμένες εσωτερικές τριβές
Αδιάβροχο παντελόνι Anorak Way
Λιπαντικό Repsol Racing 4T 10W-40 1L
Η Royal Enfield αναβαθμίζει τη Scram με περισσότερα κυβικά και νέο κιβώτιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
Δυστυχώς υπερβολικα μικρος κ αδυναμος κινητηρας, ενω αν θα εβγαζαν σε παραγωγη το quadro4 big Q θα κερδιζαν στην αγορα. Ερχεται η Honda & Yamaha με τρι- κ τετρατροχα μεγαλου βελινεκιου, ας το σκεφτουνε σοβαρα...