LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δυο τετραπίστονες και ακτινικές δαγκάνες της Nissin, που δαγκώνουν 2 δίσκους των 310 χλστ.

Το πίσω αμορτισέρ είναι της Kayaba, με piggyback ρεζερβουάρ.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα

Η γεωμετρία του R είναι πιο κοφτερή από του “απλού” Street Triple, σχεδιασμένη να χαρίσει στη μοτοσικλέτα ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία και ταχύτερη απόκριση στις εντολές του αναβάτη. Το εκπληκτικό πλαίσιο προέρχεται από το Supersport Daytona 675, και αποτελεί την αφρόκρεμα των Supersport πλαισίων, ικανό να κερδίσει αγώνα σε οποιοδήποτε πρωτάθλημα, κι έτοιμο να λάμψει σε γρήγορη οδήγηση σε δρόμο ή πίστα. Το ανάποδο πιρούνι των 41 χλστ. της Kayaba είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, όπως πλήρως ρυθμιζόμενο είναι και το πίσω αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, με piggyback ρεζερβουάρ. Όσον αφορά στα φρένα, το Street Triple R μπροστά φοράει δυο τετραπίστονες και ακτινικές δαγκάνες της Nissin, που δαγκώνουν 2 δίσκους των 310 χλστ., ενώ πίσω διαθέτει δαγκάνα της Brembo με ένα πιστόνι, και δίσκο 220 χλστ. Το πακέτο συμπληρώνουν τα μεταλλικά σωληνάκια και το ABS που διαθέτει δυνατότητα απενεργοποίησης. Σημειώστε πως το R είναι και ελαφρύτερο κατά 6 κιλά σε σχέση με τη βασική έκδοση, ενώ διαθέτει 3% αυξημένη προς τα εμπρός κατανομή βάρους, με 52/48 συνολική κατανομή. Οι ελαφρύτεροι τροχοί μειώνουν το γυροσκοπικό φαινόμενο, και κάνουν τη διαφορά εκεί που μετράει, στο μη-αναρτώμενο βάρος, χαρίζουν αυξημένη ευελιξία, κάνουν πιο εύκολη τη δουλειά των αναρτήσεων, και προσφέρουν καλύτερο κράτημα. Όμορφη πινελιά τα κόκκινα σιρίτια που διαθέτουν οι ζάντες στην περιφέρεια τους. Ψηλότερη κατά 20 χλστ. σε σχέση με το απλό Street Triple είναι και η σέλα για να φορτίζει ο αναβάτης περισσότερο το μπροστινό.

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ