LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο ήχος που απελευθερώνει το τελικό είναι ιδιαίτερα χαμηλός συμβάλλοντας έτσι στην ιδιαίτερα πολιτισμένη εικόνα της Vespa.

Κινητήρας: Χωρίς αλλαγές

Αλλαγές στον τομέα του κινητήρα δεν έχουμε. Ο γνωστός υγρόψυκτος μονοκύλινδρος του ομίλου συνεχίζει να δίνει δυνατά το “παρών” και ταιριάζει εξαιρετικά με το βάρος της GTS που βρίσκεται κοντά στα 150 κιλά. Η ισχύς του ανέρχεται για την περίσταση στους 22 ίππους και η ροπή στα 2,27Kgm στις 7.500 και 5.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Οι Ιταλοί παραδοσιακά επιλέγουν μια πιο “ζωντάνη” μετάδοση για το CVT κιβώτιο των Vespa. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση της GTS και μεταφράζεται σε πάρα πολύ καλές επιταχύνσεις, ειδικά από στάση, με το κιβώτιο να στέλνει άμεσα τη δύναμη στον πίσω τροχό. Έτσι, η μεγάλη Vespa πετάγεται συνήθως πρώτη με το που πρασινίσει το φανάρι και συνεχίζει έτσι μέχρι και το επόμενο, ενώ με δεύτερο άτομο η ζωντάνια του κινητήρα δεν μειώνεται σε μεγάλο βαθμό και μπορείτε να διατηρήσετε εύκολα υψηλές ταχύτητες και στον αυτοκινητόδρομο.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ